Jak wyczyscic pralke ??

1. Data: 2007-08-02 19:22:15

Temat: Jak wyczyscic pralke ??
Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Od jakiegos czasu zaczelo mi smierdziec w pralce. Zaczalem sie temu
przygladac i zauwazylem ze po roznych zakamarkach (glownie kolo gumy z
przodu ale nie wiem co jest za bebnem) zrobilo sie pelno mazi. Cos ala
mieszanka proszku, blota, kamienia i kij go wie czego jeszcze. JAk to usunac
?? Czy moge zrobic jakies pranie szmaty z jakims srodkiem chemicznym ktory
to zezre i usunie ? Nie niszcza przy okazji pralki oczywiscie.

Fantom

2. Data: 2007-08-03 08:33:20

Temat: Re: Jak wyczyscic pralke ??
Od: Pawel Muszynski <p...@b...wytnijto.org> szukaj wiadomości tego autora

Fantom pisze:
> [...]
> ?? Czy moge zrobic jakies pranie szmaty z jakims srodkiem chemicznym ktory
> to zezre i usunie ? Nie niszcza przy okazji pralki oczywiscie.

Na pewno musisz na przyszłość zacząć zostawiać pralkę otwartą po praniu,
i szufladkę na proszek też...

--
Paweł Muszyński

3. Data: 2007-08-03 11:20:10

Od: "m[...]" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

moze kwaskiem cytrynowym?
nasz magik od pralki bardzo chwali ten sposob. i na kamien i na inne
daziestwa tez. nastawiasz 90 C i jedziemy :)

PanTalon

4. Data: 2007-08-03 14:54:39

Od: "Mariusz Wolek" <z...@p...onet.usunto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "m[...]" <p...@g...pl> napisal w wiadomosci
> moze kwaskiem cytrynowym?
> nasz magik od pralki bardzo chwali ten sposob. i na kamien i na inne
> daziestwa tez. nastawiasz 90 C i jedziemy :)

Raczej szklanka ACE i pranie na putso w temp 90 stopni zeby grzybki wypedzic. A na
przyszlosc - nigdy nie zostawiac pralki zamknietej!

MaW

5. Data: 2007-08-03 15:34:53

Od: "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Raczej szklanka ACE i pranie na putso w temp 90 stopni zeby grzybki
wypedzic. A na przyszlosc - nigdy nie zostawiac pralki zamknietej!

A ACE nie jest na chlorze ? Czasami gum mi to nie zezre ?

Fantom

6. Data: 2007-08-04 13:51:15

Od: "Le5zek" <l...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fantom" <s...@S...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> wypedzic. A na przyszlosc - nigdy nie zostawiac pralki zamknietej!
>
> A ACE nie jest na chlorze ? Czasami gum mi to nie zezre ?

Składnikiem ACE jest podchloryn sodu. Tylko dlaczego miałby 'zeżreć' gumę?

--
Le5zek Grelak
'I thought I was someone else, someone good.'

7. Data: 2007-08-05 18:28:19

Od: "volumax75" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

my z żoną co jakiś czas 2 butelki octu pranie ustawiamy na pół godziny i
sruuuuuuuuuu

Ubezpiecznia domu po odbiorze od dewelopera [CROSSPOST]
projekt typowy jak to z tym jest?
Poradnik dla remontujących
[Gdzie] Lodówka Samsung RL39WBMS
Oczyszczacz parowy