Jak wyczyścić skórzaną kurtkę?

1. Data: 2006-06-07 09:59:20

Temat: Jak wyczyścić skórzaną kurtkę?
Od: "Łasiczka" <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam problem, posiadam kurtkę skórzaną (skóra cielęca) Chyba czas odświeżyć ją
trochę.
Znacie domowe sposoby na wymycie ciemnej skórki? Kurtka jest koloru wiśniowego.
Pralnia chemiczna zawołała 80zł. za czyszczenie :(

2. Data: 2006-06-07 22:43:13

Temat: Re: Jak wyczyścić skórzaną kurtkę?
Od: "marek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak kupowałem skórę u górali w zakopanem, mówili żeby ją czyścić oliwką
zwykła johnsona,

3. Data: 2006-06-07 22:44:13

Od: "marek" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

w rzeszowie malowania na nowo kurtki w prywatnym zakładzie 50-60 zł, jakośc
super

kociol do ogrzewania gazowego
parkieciarz-cudotwórca poszukiwany - Warszawa
<None>
rolety
ogrzanie gazowe 30m2