Jak wyeksmitowac pszczoly ?

1. Data: 2007-06-12 10:46:55

Temat: Jak wyeksmitowac pszczoly ?
Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

od 4 dni mam roj pszczol w szparach drewnianego okna;
(okolo 15000 pszczol)

pszczelarz przez 3 dni probowal zgarnac matke do ula,
ale niestety nie udalo sie - albo matka dawala noge,
albo po prostu nie zgarnal matki do ula;

zaczalem psikac w szpary okna ropa / nafta,
dodatkowo 'zrosilem' ropa strych
a wieksze szpary wysmarowalem tawotem;

znacie jeszcze jakies inne (skuteczniejsze :)
metody pozbycia sie pszczol ?
/metody 'zeby sobie poszly', ew. metody eksterminacji;

2. Data: 2007-06-12 11:22:27

Temat: Re: Jak wyeksmitowac pszczoly ?
Od: "KDK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> znacie jeszcze jakies inne (skuteczniejsze :)
> metody pozbycia sie pszczol ?
> /metody 'zeby sobie poszly', ew. metody eksterminacji;

Z ekologicznych metod to Ci powinno załatwić sprawę:
http://encyklopedia.interia.pl/haslo?hid=98068

P. S. Ona http://www.toya.net.pl/~kaniadk/html/fauna_6.html zjadła ostatnio
osę, która nieopatrznie wleciała do mojej rezydencji. Do złapania owada
posłużyłem się tym :
http://www.allegro.pl/item199229744__extra_lapka_na_
owady_z_paralizatorem_.html

3. Data: 2007-06-12 12:37:19

Od: "Marcin M" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KDK" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> P. S. Ona http://www.toya.net.pl/~kaniadk/html/fauna_6.html zjadła
> ostatnio osę, która nieopatrznie wleciała do mojej rezydencji. Do złapania
> [...]

A masz pomysł na to jak wcisnąć kilka takich żółtych rybek w szpary okienne?

Mam wrażenie, że jedna osa a 15000 pszczół to jednak inna skala problemu...
ale może się mylę... w końcu osy są większe.

Melo

4. Data: 2007-06-12 12:38:04

Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z ekologicznych metod to Ci powinno załatwić sprawę:
> http://encyklopedia.interia.pl/haslo?hid=98068

bez jaj...
ja mam 1.5 kg pszczol (moze nawet byc ich 2 kg)

5. Data: 2007-06-12 12:53:48

Od: "KDK" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin M" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Mam wrażenie, że jedna osa a 15000 pszczół to jednak inna skala
> problemu... ale może się mylę... w końcu osy są większe.

Są preparaty. Po dwóch psikaniach zlikwidowałem gniazdo wielkości arbuza
jakie sobie uwiły osy u mnie na działce. Martwe pszczoły wrzuć do oczka
wodnego. Nie musisz wciskać ryb w szpary okienne.

6. Data: 2007-06-12 14:41:56

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: News:f4ltrh$bkc$...@n...news.tpi.pl,
Od: Q <n...@s...pl>
Było:
> od 4 dni mam roj pszczol w szparach drewnianego okna;
> (okolo 15000 pszczol)
> /metody 'zeby sobie poszly', ew. metody eksterminacji;

Jeśli "twoje" pszczoły kogoś zabiją - np. uczulonego na jad - to chyba
możesz mieć kłopoty (ten ktoś może jeszcze nie wiedzieć że umrze od
ukąszenia). Od pozbywania się pszczół są służby (straż pożarna?)
Temat był poruszany rok czy trzy lata temu przy okazji śmierci sławnych
ludzi.

--
Sławek SWP - Przy odpowiedzi na priv adres trzeba poprawić

7. Data: 2007-06-12 15:46:20

Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeśli "twoje" pszczoły kogoś zabiją - np. uczulonego na jad - to chyba

to nie sa moje pszczoly
a straz pozarna juz byla - oni "nie sa od pszczol",
wiec przyslali pszczelarza;
chlop sie 3 dni produkowal i okazalo sie, ze jest za slaby :(

8. Data: 2007-06-12 16:01:15

Od: "gervee" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to nie sa moje pszczoly
> a straz pozarna juz byla - oni "nie sa od pszczol",
> wiec przyslali pszczelarza;
> chlop sie 3 dni produkowal i okazalo sie, ze jest za slaby :(

A odkurzaczem nie dałoby się ich odessać???
Rafał

9. Data: 2007-06-12 16:22:33

Od: "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> szukaj wiadomości tego autora

gervee napisał(a):
> Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
>
> A odkurzaczem nie dałoby się ich odessać???

W moment przegryza worek na smieci a wtedy bedziesz mial w domu setki
wku*nych owadow.

--
body {
name: '|<o?rad Karpieszu>|';

10. Data: 2007-06-12 16:44:55

Od: "gervee" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "|<onrad" <b...@j...bardziej.trendy> napisał w wiadomości

> W moment przegryza worek na smieci a wtedy bedziesz mial w domu setki
> wku*nych owadow.

No ale gdyby użyć cudo typu Raibow (odkurzacz wodny) to może, może coś by z
tego wyszło?

Rafał

Oswietlenie wbudowane w sciane
zolte przebarwienia na plastikowych framugach okien - jak usunac?
Re: Deski do łazienki
Lodówka - jeden czy dwa agregaty?
Meble do kuchni