Jak wyeksmitowac pszczoly ?

11. Data: 2007-06-13 05:31:02

Temat: Re: Jak wyeksmitowac pszczoly ?
Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A piszesz to na podstawie czego?
Ja łapałem odkurzaczem osy (może nie było ich tyle ale ponad setka na
pewno). Niczego nie przegryzły. Potem dostały do worka muchozol i poszły
spać.
Jacek

12. Data: 2007-06-13 06:29:47

Od: "Big Jack" <a...@b...zz> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości: news:f4mh89$eh0$1@inews.gazeta.pl
użytkownik *|<onrad* napisał(a):

> W moment przegryza worek na smieci a wtedy bedziesz mial w domu setki
> wku*nych owadow.

Z powrotem nie wyjdą, a za nimi silnik ;)

--
Big Jack
//////

13. Data: 2007-06-13 07:55:09

Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A odkurzaczem nie dałoby się ich odessać???

naslanie na pszczoly tych afrykanskich ptakow (pszczolojadow)
uwazam za bardziej prawdopodobne :)

14. Data: 2007-06-13 07:58:01

Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja łapałem odkurzaczem osy (może nie było ich tyle ale ponad setka na
> pewno). Niczego nie przegryzły. Potem dostały do worka muchozol i poszły

serio?! :)

wczoraj odkrylem ze te pozyteczne stworzonka
chyba przedarly sie jakos w strop (miedzy parterem a pietrem);
/to bardzo stary domek, wiec pewnie maja teraz spora przestrzen...

zaraz jade do castoramy po raida i jakas solidna pianke uszczelniajaca;

wlasnie:
- czy przczoly / osy sa w stanie 'przegryzc' taka pianke uszczelniajaca ?

15. Data: 2007-06-13 12:50:19

Od: "Kyniu" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przy takiej ilość pszczól to najlepiej zadzwonić pod 998.
Oni zawsze przyjadą i usuną bez problemu.

Kyniu

16. Data: 2007-06-13 22:39:07

Od: "jarek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Q" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> od 4 dni mam roj pszczol w szparach drewnianego okna;
> (okolo 15000 pszczol)
>
> pszczelarz przez 3 dni probowal zgarnac matke do ula,
> ale niestety nie udalo sie - albo matka dawala noge,
> albo po prostu nie zgarnal matki do ula;
>
> zaczalem psikac w szpary okna ropa / nafta,
> dodatkowo 'zrosilem' ropa strych
> a wieksze szpary wysmarowalem tawotem;
>
> znacie jeszcze jakies inne (skuteczniejsze :)
> metody pozbycia sie pszczol ?
> /metody 'zeby sobie poszly', ew. metody eksterminacji;

kiepski pszczelarz - kiedys usuwalem roj ze strychu - i wystarczyl zwykly
dym z podkurzacza - a i one same sobie moga pojsc - raczej nie lubia
towarzystwa bliskiego , - naprawde poszukaj wsrod znajomych pszczelarza albo
poszukaj u siebie okregowego zwiazku pszczelarskiego i z nimi pogadaj - na
pewno pomoga ,

17. Data: 2007-06-14 12:25:26

Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy takiej ilość pszczól to najlepiej zadzwonić pod 998.

dzwonilem na straz;
kupilem raida + pianke i bede jeszcze raz wolal chlopakow :)

> Oni zawsze przyjadą i usuną bez problemu.

chyba nie wiesz o czym mowisz :).
jak pszczoly wejda w trudno dostepne miejsce
np. w podloge to jest problem, i to duuuuuzy )

18. Data: 2007-06-14 13:57:41

Od: "jarek" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> chyba nie wiesz o czym mowisz :).
> jak pszczoly wejda w trudno dostepne miejsce
> np. w podloge to jest problem, i to duuuuuzy )
w podloge mozna wpuscic dym, one go baaaaardzo nie lubia i wyjda - zreszta
juz pisalem - porzadny pszczelarz sobie by raz dwa poradzil...

19. Data: 2007-06-14 15:01:06

Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> w podloge mozna wpuscic dym, one go baaaaardzo nie lubia i wyjda - zreszta
> juz pisalem - porzadny pszczelarz sobie by raz dwa poradzil...

powiedzial, ze nie mozna tam dymu wpuscic,
bo sie zapalic moze;
juz sam nie wiem jak to jest...

20. Data: 2007-06-15 18:27:44

Od: Bogdan Kwietniak <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Q napisał(a):

> powiedzial, ze nie mozna tam dymu wpuscic,
> bo sie zapalic moze;
> juz sam nie wiem jak to jest...

Dziadek był pszczelarzem i jakoś sobie radził w takich przypadkach, a
wyciągał roje z różnych miejsc.
A tekst, że 'od dymu coś się zapali' uważam za najweselszy w tym
tygodniu. :) Co on chce ognisko rozpalić i wdmuchać dym?
Może faktycznie dac znać do związku.

BogdanKa

Oswietlenie wbudowane w sciane
zolte przebarwienia na plastikowych framugach okien - jak usunac?
Re: Deski do łazienki
Lodówka - jeden czy dwa agregaty?
Meble do kuchni