Jak wyprać poduszke z puchu?

1. Data: 2004-02-17 13:14:18

Temat: Jak wyprać poduszke z puchu?
Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

No właśnie, jak wyprać poduszke z puchu?. Ma ktoś doświadzcenie w praniu
poduszek?
Wanda.

1. Data: 2004-02-17 13:26:14

Temat: Re: Jak wyprać poduszke z puchu?
Od: " 666" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W pralce, np. Perwoll, program do wełny, mocne odwirowanie, długo się suszy,
co jakiś czas trzeba 'trzepać' żeby zbity puch się rozszedł, niektórzy piszą
o wrzuceniu do pralki 2 piłeczek tenisowych.
JaC

1. Data: 2004-02-17 13:42:44

Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

... jak uparty osioł NAD cytatem. Nie rozumiesz jak się raz do ciebie mówi,
że łamiesz netykietę?

--
SQLwysyn
370HSSV-0773H

1. Data: 2004-02-17 13:55:40

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> co jakiś czas trzeba 'trzepać' żeby zbity puch się rozszedł, niektórzy piszą
> o wrzuceniu do pralki 2 piłeczek tenisowych.

Dziękuję bardzo,trochę Ci się oberwało, tym bardziej dziękuję.
Wanda.

1. Data: 2004-02-17 22:21:40

Od: "Kuba" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Co to za roznica nad czy pod....zgodnie z netykiety czy nie...
Nie wszyscy siedza na tej grupie po to zeby sie przejmowac jakas netykieta,
tylko po to zeby podzielic sie z innymi swoim doswiadczeniem i jednoczesnie
im pomoc

1. Data: 2004-02-17 22:58:31

Temat: [OT] O netykiecie (było: Jak wyprać poduszke z puchu?)
Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 17.02.2004 23:21, Użytkownik Kuba napisał :
> Co to za roznica nad czy pod....
Jest różnica. Wynika to z faktu, że w ten sposób dokładnie wiadomo do
której części wypowiedzi odnosi się kolejny dyskutant. Widzę cytat,
widzę odpowiedź i ... jest to normalny ciąg rozumowania.

> zgodnie z netykiety czy nie... Nie wszyscy siedza na tej grupie po to
> zeby sie przejmowac jakas netykieta,
Czy jedząc z innymi przy stole siorbiesz lub puszczasz przy jedzeniu
bąki ? Zakładam, że nie ... bo tego wymaga dobre wychowanie, tego wymaga
etykieta.

Netykieta - sieciowa etykieta - obowiązuje tak czy inaczej, czy tego
chcesz czy nie. Jeśli tego nie akceptujesz to ... no cóż, moja dalsza
pisanina i tak Cię nie przekona. Choć w dalszym ciągu się łudzę ;-)

Dodatkowy argument jest taki, że użytkownik 666 został już dzisiaj
poproszony o (w wątku Silikon do glazury) o przestrzeganie panujących na
grupach dyskusyjnych zasad - netykiety właśnie.

> tylko po to zeby podzielic sie z innymi swoim doswiadczeniem i
> jednoczesnie im pomoc
Zgadza się tylko... liczy się nie tylko treść, wymagane jest też minimum
formy - to minimum na grupach dyskusyjnych zawarte jest w netykiecie.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2004-02-17 23:43:01

Od: "jana" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> No właśnie, jak wyprać poduszke z puchu?. Ma ktoś doświadzcenie w praniu
> poduszek?

Nie bardzo wiem co chcesz prać - poszewkę, czy sam puch, ale według mnie
najlepszy sposób, to po prostu w pierwszym lepszym sklepie z materiałami
kupić tzw. mteriał "wsyp" (czy coś podobnego :) ) i po prostu rozpruć starą
poszewkę i przerzucić puch do wcześniej zszytej formy z pozostawioną małą
dziurką na puch. Wymaga to dużo pracy, ale masz:
- czyste obszycie,
- nie zdeformowan i przewietrzony puch.
Pozdr i powodzenia,
j.s.k.

1. Data: 2004-02-18 09:36:42

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

jana wrote:

> [...]
>poszewkę i przerzucić puch do wcześniej zszytej formy z pozostawioną małą
>dziurką na puch. Wymaga to dużo pracy, ale masz:

Pójdę dalej - po prostu zanieść poduszkę do pralni pierza. Dają nowe
pokrycie i wkładają do niego wyprany puch. A po domu nie fruwają piórka :-)

choć nie będzie to pewnie myśl złota:
Najpiękniejszą muzyką przed snem

Re: Sasiadka
Parapety wew.- renowacja- JAK ?
Projekty ,aranzacja wnetrz.
Jak długo złodzieje będą bezkarni????
Pytanie do użytkowników Zelmer Wodnik Duo