Jak wzmocnić kolana?

71. Data: 2011-07-01 21:43:28

Temat: Re: Jak wzmocnić kolana?
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 01 Jul 2011 22:47:16 +0200, R. P. napisał(a):

> No bo mam racje. Nie ma ci kto zrobic dobrze, skoro animka przyjezdza do
> ciebie do kielc na petting.

A kto mówi o przyjeżdżaniu? - my sobie robimy dobrze na odległość. Mamy
długie paluszki :->

PS. Co za dureń z Ciebie...
--
XL
Prawda o GMO:

72. Data: 2011-07-02 01:37:21

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-01 19:47, Ikselka pisze:

> Między Warszawą a Kielcami? - no cóż, uprawiamy tylko petting :->

Nie odpisuj temu dziadowi czy szczylowi. Raczej żadnej kobiety ten
obrzydliwy typ nie miał.

Dzisiaj cały dzień deszcz lał, zimno jak ciort, więc tam nie byłam.
Postaram się w poniedziałek.
Pozdrawiam.

--
animka

73. Data: 2011-07-02 01:39:06

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-07-01 23:43, Ikselka pisze:

> A kto mówi o przyjeżdżaniu? - my sobie robimy dobrze na odległość. Mamy
> długie paluszki :->
>

> PS. Co za dureń z Ciebie...

Przecież to ten brudny, chory w związku z tym onanista, prawdopodobnie gej.

--
animka

74. Data: 2011-07-02 10:13:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 02 Jul 2011 03:39:06 +0200, Animka napisał(a):

> Przecież to ten brudny, chory w związku z tym onanista, prawdopodobnie gej.

Atam - jak gej, to chyba jednak nie onanista. Tyle ze te jego aluzje do nas
wypływają ewidentnie z własnego niezaspokojenia HETEROseksualnego... -
lubi świntuszyć o babeczkach. No, czyli wychodzi jednak, że onanista ;-PPP

75. Data: 2011-07-02 10:13:34

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 02 Jul 2011 03:37:21 +0200, Animka napisał(a):

> [...]
> obrzydliwy typ nie miał.
>
> Dzisiaj cały dzień deszcz lał, zimno jak ciort, więc tam nie byłam.

Dzięki, ale się nie spiesz, nie pali się.
:-)

76. Data: 2011-07-03 21:37:04

Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka wrote:

> Przecież to ten brudny, chory w związku z tym onanista, prawdopodobnie gej.

W związku z czym? Pisać się naucz, bo jak na razie nic co piszesz w
necie nie trzyma się kupy.

77. Data: 2011-07-03 21:37:50

Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> [...]
> wypływają ewidentnie z własnego niezaspokojenia HETEROseksualnego... -
> lubi świntuszyć o babeczkach. No, czyli wychodzi jednak, że onanista ;-PPP

Za to wy jesteście tak niezaspokojone, że gadacie o pettingu na
odległość. Jakim trzeba być wariatem, żeby w ogóle wpadać na takie
pomysły. LOL.

78. Data: 2011-07-03 21:38:33

Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka wrote:

> [...]
> obrzydliwy typ nie miał.
>
> Dzisiaj cały dzień deszcz lał, zimno jak ciort, więc tam nie byłam.

a ty faceta masz? jak tam wasze pożycie? musi być marne, skoro tak dużą
aktywność w necie wykazujesz...

79. Data: 2011-07-03 22:10:43

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 03 Jul 2011 23:37:50 +0200, R. P. napisał(a):

> Za to wy jesteście tak niezaspokojone, że gadacie o pettingu na
> odległość. Jakim trzeba być wariatem, żeby w ogóle wpadać na takie
> pomysły. LOL.

Trzeba byc niewyżytym onanistą, żeby wpadać na pomysł, iż pisanie w necie
to objaw niewyżycia :->

80. Data: 2011-07-03 22:11:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 03 Jul 2011 23:38:33 +0200, R. P. napisał(a):

> a ty faceta masz? jak tam wasze pożycie? musi być marne, skoro tak dużą
> aktywność w necie wykazujesz...

Onanista!
--
XL
Prawda o GMO:
http://supermozg.gazeta.pl/supermozg/1,91628,9569172
,GMO___lobbing__wiara_i_polityczna_wola.html#ixzz1Pr
YQPpgy

bule głowy i truskawki
Korzonki czy dysk? Paraliżujący ból w ok. lędźwiowej
Czy portal racjonalista.pl złamał prawo ?
Zwichnięta kostka
Endokrynolog