Jak z nami pracowac?

1. Data: 2003-10-21 17:51:00

Temat: Jak z nami pracowac?
Od: "Joannka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przygotowuje wlasnie prace, ktora ma stac sie podstawa szkolenia dla
obcokrajowcow, majacego na celu ulatwienie wspolpracy z Polakami.
Jakie, wedlug Was, informacje powinny byc tam zawarte? Na co obcokrajowcy
powinni zwracac szczegolna uwage, aby praca z przecietnym Polakiem ukladala
sie pomyslnie? (Wolimy autorytaryzm czy egalitaryzm, prace w grupie, czy
prace indywidualna? Jak nas mozna urazic? Jak zmotywowac? Na jakim punkcie
jestesmy przewrazliwieni? Jak z nami rozmawiac? Jak stawiac wymagania? Czego
mozna sie po nas spodziewac w pracy? Jaki mamystosunek do czasu i
punktualnosci? Co znaczy dla Polakow "zaraz"? itd.)

Z wdziecznoscia przyjme wszelkie Wasze podpowiedzi i komentarze.
Pozdrawiam!

1. Data: 2003-10-21 18:24:04

Temat: Re: Jak z nami pracowac?
Od: "jacek_b" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joannka" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Przygotowuje wlasnie prace, ktora ma stac sie podstawa szkolenia dla
> obcokrajowcow, majacego na celu ulatwienie wspolpracy z Polakami.

usługi płatne - ktoś ci coś da za friko, a ty później kasiorę będziesz
trzepać? Dzieeeeeeewczynko......

1. Data: 2003-10-21 18:33:02

Od: "Joannka" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> usługi płatne - ktoś ci coś da za friko, a ty później kasiorę będziesz
> trzepać? Dzieeeeeeewczynko......

No masz!
Rozgryzles mnie!
Podaj numer konta, przeleje Ci polowe honorarium... ;-)

1. Data: 2003-10-21 19:14:22

Od: "jacek_b" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No masz!
> Rozgryzles mnie!
> Podaj numer konta, przeleje Ci polowe honorarium... ;-)

nie oczekuję wpływów od opsób fizycznych i prawnych nie znanych mi!

1. Data: 2003-10-22 06:30:55

Od: "Adson" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie oczekuję wpływów od opsób fizycznych i prawnych nie znanych mi!

to chyba smutne twe życie, a już miałem Ci coś przelać ....
a.

1. Data: 2003-10-22 10:15:52

Od: "oscar" <o...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacek_b" <dv[USUN_TE_DUZE_LITERY]@z.pl> napisał w wiadomości

> usługi płatne - ktoś ci coś da za friko, a ty później kasiorę będziesz
> trzepać? Dzieeeeeeewczynko......

no i masz Joasiu pierwszy punkt programu :))

oscar

1. Data: 2003-10-22 14:51:28

Od: Marsel <m...@...czta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Joannka, <bn3rmj$v4v$1@opal.futuro.pl>
[...]
> powinni zwracac szczegolna uwage, aby praca z przecietnym Polakiem ukladala
> sie pomyslnie?

sprawa indywidualna. IMO obcokrajowiec powinien zaczac od otwartej
rozmowy ze swoimi polskimi wspolpracownikami (nalepiej przy wódce ;)
(zreszta niektorym obcokrajowcom nie trzeba wcale o tym mowic)

1. Data: 2003-10-22 19:30:53

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> punktualnosci? Co znaczy dla Polakow "zaraz"? itd.)
>
> Z wdziecznoscia przyjme wszelkie Wasze podpowiedzi i komentarze.

Uczciwie i bez mobbingu.

E.

> Pozdrawiam!

Również ;P
E.

1. Data: 2003-10-24 03:37:36

Od: " Bahia" <b...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Domyslam sie,ze to jakies szkolenie HR, a sposob postawienia przez Ciebie
problemu, swiadczy o kompletnym braku kompetencji (srodowisko multikulturalne
jest bardzo zroznicowane, a wrzucenie wszystkich obcokrajowcow do jednego
worka jest totalnym nieporozumieniem). Ja bym ci zaplacila, zebys tego
szkolenia nie robila;))

1. Data: 2003-10-24 09:46:59

Od: "raz" <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

>srodowisko multikulturalne jest bardzo zroznicowane,

bardzo to odkrywcze ;)

>a wrzucenie wszystkich obcokrajowcow do jednego worka jest totalnym
nieporozumieniem

pewnie masz racje duzy musialby byc ten worek, ale zauwaz ze nikt tu tego nie
sugeruje

>Ja bym ci zaplacila, zebys tego szkolenia nie robila;))

brzmi moze i niezle tyle, ze nic nie wnosi do omawianego watku. Czy to
naprawde wszystko co masz do powiedzenia ??

pozdr
r.

Skąd testy na inteligencje do wydrukowania?
Moc słów
subpersonal conditions
DD - De ->/kadencja/ ->/grengolada/
psychologia dowcipow ;)