Re: Jak zachowac swoj"kolorowy" swiat w "szaro-burym"....

From: Marynatka <m...@f...net>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Jak zachowac swoj"kolorowy" swiat w "szaro-burym"....
Date: Fri, 11 Jan 2002 23:36:56 +0100

Dnia Thu, 10 Jan 2002 15:50:18 +0100, podpisując się jako krys
<k...@p...onet.pl>, napisałeś (aś) :

> [...]
>wiedziałabym , dlaczego ciągle go nie ma. A on był fizycznie, tylko ciągle
>z głową w monitorze, ciągle MUSIAL coś nowego poznać. Ja na komputer
>warczałam z daleka;-) , a teraz co? Sama siedzę z głową w monitorze.
>Ja z kolei maniacko hoduję sobie roślinki, są wszędzie. On poświęci się od
>czasu do czasu, pomoże mi wnieść ziemię albo przymocować doniczki do
>balkonu, nawet po truskawki ( sadzonki) ze mną pojechał. Mamy zupełnie
>różne zainteresowania, a jednak świetnie się dogadujemy, nawet jedno od
>drugiego się uczy( ja potrafię pisać na kompie, a on odróżnia truskawki od

Ważne że dobrana z Was para :)))))))

>A my przez telefon;-)

my w zasadzie przez internet.....a trochę nie......dluga historia :)
Ale chodzilismy razem na zajecia (4 kobity i z 80 faceta) i on
wiedzial ze ja to ja a ja jeszcze nie wiedzialam ze on to on
(pisalismy do siebie e-maile) i na tych zajeciach slal mi mile smsy i
gapil sie jaka mam mine jak je czytam :))))))))))

>....więc
>>
>Nie mam pojęcia. A ktoś powiedział, że musi być przeciwieństwo?

Ludzie gadaja, ze przeciwienstwa sie przyciagaja.......

Marzenka :)))))