Jak zachowac swoj"kolorowy" swiat w "szaro-burym"....

31. Data: 2002-01-08 15:55:30

Temat: Re: Jak zachowac swoj"kolorowy" swiat w "szaro-burym"....
Od: "Beata" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Ulu,

na Twoje pytanie odopiwedx jest bardzo prosta,
Beata to moja żona a ja jestem Jacek i korzystam z
komputera mojej B. Tylko ona ma prenumuratę tej listy

Pozdrawiam

Jacek

32. Data: 2002-01-08 22:58:14

Temat: Odp: Jak zachowac swoj"kolorowy" swiat w "szaro-burym"....
Od: "ulast" <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Beata to moja żona a ja jestem Jacek i korzystam z
> komputera mojej B. Tylko ona ma prenumuratę tej listy

Przeciez sie domyslilam:))
Ula ST

33. Data: 2002-01-10 14:50:18

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Marynatka zapodała:

> Nie wyobrażam sobie nauczenia się tolerancji dla czegośczego nielubię.
> Jak można siędzielićtą pasją? Kupując żonie też piwo i robiąc miejsce
> na kanapie?
> Nieeeeee zdecydowanie wolę mój model - podobne pasje i
> zainteresowania.

Ech, Marzenka. Powiem Ci, jak to u nas było. Na początku skarżyłam się
koleżance, że wolałabym, żeby Krzysiek miał kochankę ;-), przynajmniej
wiedziałabym , dlaczego ciągle go nie ma. A on był fizycznie, tylko ciągle
z głową w monitorze, ciągle MUSIAL coś nowego poznać. Ja na komputer
warczałam z daleka;-) , a teraz co? Sama siedzę z głową w monitorze.
Ja z kolei maniacko hoduję sobie roślinki, są wszędzie. On poświęci się od
czasu do czasu, pomoże mi wnieść ziemię albo przymocować doniczki do
balkonu, nawet po truskawki ( sadzonki) ze mną pojechał. Mamy zupełnie
różne zainteresowania, a jednak świetnie się dogadujemy, nawet jedno od
drugiego się uczy( ja potrafię pisać na kompie, a on odróżnia truskawki od
buraków;-))

> nas jednoczą - zreszta poznaliśmy się poprzez nasze 2 pasje..

A my przez telefon;-)

....więc
> po co na siłę n=miałabym szukać mojego przeciwieństwa jak znalazłam
> osobę podobną?:))))

Nie mam pojęcia. A ktoś powiedział, że musi być przeciwieństwo?

Justyna

34. Data: 2002-01-11 15:20:13

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Po co wiązać się z człowiekiem który nie toleruje naszych dziwactw,
> pasji, itp.?
> Tylko nie piszcie mi banałów, że przeciwieństwa się przyciągają i
> dobrze im z tym bo to stek bzdur.
> Ludzie aby tworzyć szczęśliwy związek muszą mieć podobne (choć
> niektóre) zainteresowania, jeżeli mają różne to druga osoba musi
> szanować pasję tej piewszej i nie powinna jej negować, krytykować
czy
> cokolwiek. Muszą wyznawać te same wartości itp.
> Nie rozumiem jak można związać siez człowiekiem który neguje to co

Potwierdzam.
Jestem z moim mężem od 22 lat, a małżeństwem jesteśmy od lat 18.
Mamy wspólną pasję, poznaliśmy sie dzięki niej.

I z perspektywy tych lat mogę napisać, ze dzięki tej wspólnej pasji
nasze małżeństwo przetrwało wiele burz.
Bywało jak to w życiu - raz lepiej, raz gorzej, ale góry - bo to jest
nasza pasja - zawsze nas zbliżały do siebie.
Udało się nam swoją pasją "zarazić" naszych synów.

Ze swojego środowiska znam wiele osób o podobnych zainteresowaniach.
Niestety musze stwierdzić, ze z perspektywy czasu - wiele małżeństw,
jeśli małżonkowie nie podzielają zainteresowań partnera konczy sie
rozwodem.

Po prostu bywa tak ze żona (zwykle zona a nie mąż) kiedyś - nie przed
slubem, ani nie od razu po ślubie - tylko zwykle jak urodzi sie
dziecko, mówi mężowi : "wybieraj - góry albo ja".
Albo nawet nie mówi, ale cicho płacze po kątach, lub obraża się na
męża gdy ten wyjeżdża..
Mąż zwykle wybiera góry.
Znam co najmniej z 5 takich par, które z tego powodu sie rozeszło. Ale
znam też mnóstwo takich które wspólne zainteresowania zcementowały. Ja
piszę o górach, ale można to odnieść do wszystkich zainteresowań.

W każdym razie nigdy nie nalezy parnera stawiać przed wyborem
"zainteresowania lub ja"

Pozdrowienia.

Basia

35. Data: 2002-01-11 22:36:56

Od: Marynatka <m...@f...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 10 Jan 2002 15:50:18 +0100, podpisując się jako krys
<k...@p...onet.pl>, napisałeś (aś) :

> [...]
>drugiego się uczy( ja potrafię pisać na kompie, a on odróżnia truskawki od

Ważne że dobrana z Was para :)))))))

>A my przez telefon;-)

my w zasadzie przez internet.....a trochę nie......dluga historia :)
Ale chodzilismy razem na zajecia (4 kobity i z 80 faceta) i on
wiedzial ze ja to ja a ja jeszcze nie wiedzialam ze on to on
(pisalismy do siebie e-maile) i na tych zajeciach slal mi mile smsy i
gapil sie jaka mam mine jak je czytam :))))))))))

>....więc
>>
>Nie mam pojęcia. A ktoś powiedział, że musi być przeciwieństwo?

Ludzie gadaja, ze przeciwienstwa sie przyciagaja.......

Marzenka :)))))

36. Data: 2002-01-12 14:50:23

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osoba znana jako Marynatka zapodała:

> my w zasadzie przez internet.....a trochę nie......dluga historia :)
> Ale chodzilismy razem na zajecia (4 kobity i z 80 faceta)

Tia, u mnie to było ja (telefonistka) i jednostka wojskowa:-))
Najpierw wielka awantura, a potem musiał mnie przeprosić i tak już
zostało:-)

> Ludzie gadaja, ze przeciwienstwa sie przyciagaja.......

Wiesz, to tylko tak z pozoru wygląda, bo po wnikliwej analizie okazało się,
że tak naprawdę, to jesteśmy do siebie podobni. Tyle, że on to siła spokoju
a ja furia;-))

Justyna

37. Data: 2002-01-14 08:45:32

Od: "Brzozes" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Zygmańska" <j...@s...gliwice.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> Mąż zwykle wybiera góry.

> W każdym razie nigdy nie nalezy parnera stawiać przed wyborem

Hej!
Zgadzam sie calkowicie! W sobote "puscilam" meza na narty. Wrocil w
doskonalym humorze, przegadalismy caly wieczor i stanelo na tym, ze kupujemy
dla mnie sprzet, bo koniecznie musze sie nauczyc jezdzic, to takie
fascynujace:) Problem w tym, ze ze mnie cykor straszny i nie wiem, jak to
przezyje...

Pozdrawiam,
Asia

38. Data: 2002-01-14 08:48:39

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odgrzewam jeszcze ten wątek, bo w sobotnich "Wysokich Obcasach"
przeczytałąm zdanie, które utkwiło mi w pamięci :

Psycholog pisze tam, ze każdy człowiek jest jak kółeczko.
A związek jak dwa kółeczka.
Kółeczka mogą leżeć sobie osobno, mogą na siebie zachodzić, mogą
pokrywać się całkowicie. Dobry związek jest wtedy jak częściowo na
siebie zachodzą.

Każdy zwiazek powinien mieć swoją "część wspólną" ale każdy z
partnerów musi też mieć swój obszar niezależny. Żle jest kiedy
partnerzy nie mają wcale spraw wspólnych (no bo co to wtedy za związek
?) , ale źle też jest kiedy przynajmniej jedno z partnerów nie ma
wcale swojego zycia a żyje tylko zyciem tego drugiego.

To tak a'propos tej dyskusji.

Pozdrowienia.

Basia

kiedy matka dojrzewa ...