Jak zapakowac zmywarke do przesylki???

1. Data: 2004-04-05 08:27:13

Temat: Jak zapakowac zmywarke do przesylki???
Od: " tobi@sz" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mam nastepujecy problem - musze wyslac kurierem zmywarke na drugi koniec
Polski, a nie mam zadnego oryginalnego opakowania. Czy ktos mozemial do
czynienia z taka przesylka i moze mi poradzic jak ta zmywarke zapakowac,
zeby nic sie jej nie stalo?

pozdrawiam
tobi@sz

1. Data: 2004-04-05 11:26:22

Temat: Re: Jak zapakowac zmywarke do przesylki???
Od: "ggs" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

" tobi@sz" <t...@g...pl> wrote in message
> [...]
> Polski, a nie mam zadnego oryginalnego opakowania. Czy ktos mozemial do
> czynienia z taka przesylka i moze mi poradzic jak ta zmywarke zapakowac,

http://www.gazeta.pl/usenet/

podobnie jak są zapakowane np. kuchnie gazowe: w folii, obłożone styropianem
a wokół (coby styropian się nie strzępił) szkielet z desek/listewek

Pompa
Czajnik elektryczny - problem
Odpływ wody w nowoczesnych pralkach
alarm i monitoring domu