Jak zasłonić taką szczelinę?

1. Data: 2007-06-02 15:54:31

Temat: Jak zasłonić taką szczelinę?
Od: J...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Mam pewien problem związany z dośc poważną szczeliną w mojej podłodze.
Stuacja wygląda tak, że pomiedzy końcem paneli podłogowych a parkietem
jest ok. 6-8cm ***dziura***, którą trzeba czymś nakryc. Myślałem o
alumioniwej listwie dylatacyjnej, ale takie są wyłącznie do rozmiaru
40mm, a to mi nie wystarcza.
Paneli nie mogę przedłużyć, bo akurat co drugi ma tu swój koniec:
( Dokupić parkietu też nie można nigdzie, bo wymiar niestandardowy od
20 lat nie produkowany.

Tu: http://img466.imageshack.us/img466/735/00002012mw0.t
h.jpg mozna
zobaczyc, co mam na mysli.

Czy ktoś może pomóc?

Dzięki z góry.

2. Data: 2007-06-02 15:57:15

Temat: Re: Jak zasłonić taką szczelinę?
Od: J...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Ten link jest pelszy: http://img466.imageshack.us/my.php?image=00002012mw0
.jpg

3. Data: 2007-06-02 16:25:14

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <J...@g...com> wrote:
> Ten link jest pelszy:
> http://img466.imageshack.us/my.php?image=00002012mw0
.jpg

Parkiet dębowy, dobrze widzę? Zamów u stolarza próg dębowy z
podfrezowanym dołem z obu stron, tak żeby naszedł i na parkiet i
na panele.

J.

4. Data: 2007-06-02 17:29:32

Od: J...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 2 Cze, 18:25, "Jarek P." <jarek[kropka]p...@gazeta.pl> wrote:
> [...]
>
> Parkiet dębowy, dobrze widzę? Zamów u stolarza próg dębowy z
> podfrezowanym dołem z obu stron, tak żeby naszedł i na parkiet i

Taka byla moja koncepcja, gdy kladlem panele, ale - jak sie niestety
pozniej okazalo - nie ma chetnego stolarza do zrobienia takiego
czegos: za duzo roboty za malo pieniedzy:(

5. Data: 2007-06-02 17:59:55

Od: m <...@...org> szukaj wiadomości tego autora

Nie bardzo się na tym znam, ale jakoś trzeba zalepić zaprawą klejącą,
silikonem itp, żeby wyrównać do poziomu podłogi a następnie przykleić w
tym miejscu kawałek dokładnie przyciętej do kształtu wykładziny
drewnopodobnej.

6. Data: 2007-06-02 18:03:03

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <J...@g...com> wrote:

> Taka byla moja koncepcja, gdy kladlem panele, ale - jak sie
> niestety
> pozniej okazalo - nie ma chetnego stolarza do zrobienia takiego
> czegos: za duzo roboty za malo pieniedzy:(

Jeeezuuu, bezrobocie mamy, zaprawdę...
Jeśli masz chęć i możliwości, to kup najtańszą strugarkę,
koniecznie z możliwością felcowania (jakieś sto paredziesiąt
złotych) i sam sobie takie coś wystrugasz, materiał w postaci
dębowego progu w każdym budowlanym hipermarkecie kupisz, najwyżej
wraz z nim kup kilka sosnowych desek i najpierw na nich poćwicz.

Ewentualnie wersja minimalistyczna: w szparę wstawiona listwa
drewniana lub położony poprzecznie przycięty do szerokości
stosownego paska odpad panela z tej nowozrobionej podłogi i na
obu stykach po aluminiowej listwie progowej.

J.

7. Data: 2007-06-02 18:40:23

Od: "Jacek" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

a dwie listwy dylatacyjne? 2x40mm=80
Jacek

8. Data: 2007-06-02 18:52:44

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On Jun 2, 7:29 pm, J...@g...com wrote:
> Taka byla moja koncepcja, gdy kladlem panele, ale - jak sie niestety
> pozniej okazalo - nie ma chetnego stolarza do zrobienia takiego
> czegos: za duzo roboty za malo pieniedzy:(

Bodajże w LeroyMerlin, znalazłem adekwatny próg +10 zł w łapę za
podfrezowanie w lokalnym warsztacie,
aczkolwiek moja "szczelina" miała ok. 5 cm.

--
ZZ@private

9. Data: 2007-06-02 22:28:45

Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Jacek napisał(a):
> a dwie listwy dylatacyjne? 2x40mm=80

to nie wygladaloby dobrze :)

Sierp

10. Data: 2007-06-03 11:01:06

Od: geyb <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pierwsze, co do głowy mi wpadło, to wycięcie z panela podłogowego listy
o wymiarach ciut mniejszych niż szczelina i połączenie za pomocą dwóch
aluminiowych wąskich listew.

g.

prośba o opinię - klimatyzator przenośny ZIBRO P622 i P328 ?
hilding - do bani
Wymiana zawiasow w szafkach kuchennych
Rolety do okien polaciowych - Velux
Jaki upiększacie okna?