Jak zjeść święta i nie przytyć?

21. Data: 2006-04-14 11:58:37

Temat: Re: Jak zjeśćświęta i nie przytyć?
Od: Jacek Ostaszewski <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

BasiaBjk napisał(a):

> I mówisz, ze kilkaset lat zapewnione?
> Jednak nie wiem, czy na pewno chcę...
> -
> pa, BBjk

Warto!

--
JackOss - a po co mi sygnatura?!

22. Data: 2006-04-14 14:20:01

Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

>Alez Kocie, w tym wieku tyje się nawet bez kostki czekolady ;)

Mozliwe ;) Ale ogolnie chodzilo mi o zaburzenie praw fizyki, no
normalnie cos (tluszcz) robi sie z niczego (jedna, malenienienienieczka
kostka czekolady !!!!)

Kot i koza zamiast dziecka (musze caly czas pilnowac, zeby skads nie
spadla...)

_______
Introducing the new Yahoo! Answers Beta – A new place to get answers to your
questions – Try it http://uk.answers.yahoo.com

TYM, KTORYM...
Chleb na zakwasie
Sos śmietanowy do makaronu