krem budniowy...

1. Data: 2006-04-13 08:46:27

Temat: krem budniowy...
Od: dogma <d...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

zapragnelsm na swieta zrobic rolade biszkoptowa z kremem budyniowym ale
mam problem...
wszystkie przepisy jakie znalazlam w goglach jakies takie tluste mi sie
wydaja ze wzgledu na dodanie do budyniu kostki masla lub margaryny, ew.
pol na pol...
czy do kremu budyniowego zawsze sie dodaje kostke masla czy mozna ilosc
masla zredukowac...
a moze macie jakies sprawdzone przepisy na taki krem, ktory nie wychodzi
tlusto maslany bo mi absolutnie o biszkopt z maslem nie chodzi...
jakies lekkie rozwiazanie...
pozdrawiam
dogma

2. Data: 2006-04-13 09:02:24

Temat: Re: krem budniowy...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"dogma" <d...@N...wp.pl> wrote in message
> [...]
> a moze macie jakies sprawdzone przepisy na taki krem, ktory nie wychodzi
> tlusto maslany bo mi absolutnie o biszkopt z maslem nie chodzi...

może z żelem (galaretką) zmiksować?

3. Data: 2006-04-13 16:22:07

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a moze macie jakies sprawdzone przepisy na taki krem, ktory nie wychodzi
> tlusto maslany bo mi absolutnie o biszkopt z maslem nie chodzi...
> [...]

Zrób z bitą śmietaną (dodaj do śmietany albo śmietanfix albo tężejącą
galaretkę rozrobiona w połowie wody podanej w przepisie)

Anet

Jak zjeść święta i nie przytyć?
TYM, KTORYM...
Chleb na zakwasie