Jak zmiekczyc skore (obuwie)

1. Data: 2003-06-11 20:09:27

Temat: Jak zmiekczyc skore (obuwie)
Od: d...@w...pl (daniel duda) szukaj wiadomości tego autora

Czesc, na codzien jestem na innej grupie ale mi zona zyc nie daje.
Kupila sandalki skorzane i sa twarde. Szukam sposobu na zmiekczenie
skory i rzemykow. Pomocy, bo mam zalozone na czas znalezienia sposobu
embargo:)

dzieki, pozdrawiam
dudda

1. Data: 2003-06-11 20:48:58

Temat: Re: Jak zmiekczyc skore (obuwie)
Od: "Olka" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "daniel duda" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Kupila sandalki skorzane i sa twarde. Szukam sposobu na zmiekczenie
> skory i rzemykow. Pomocy, bo mam zalozone na czas znalezienia sposobu

W sklepach z obuwiem mozna kupić specjalny płyn do spryskiwania /od
wewnątrz/ skórzanego obuwia. Buty miękkną i dostosowują się do stopy. Nie
pamiętam, jak się ten płyn nazywa, ale wiem, że podobno jest skuteczny.
Widziałam go na Marszałkowskiej koło Pl. Zbawiciela. Pojemnik kosztuje ok.
12 zł.

1. Data: 2003-06-12 06:03:49

Od: "Ivan" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czesc, na codzien jestem na innej grupie ale mi zona zyc nie daje.
> Kupila sandalki skorzane i sa twarde. Szukam sposobu na zmiekczenie
W sklepach dla koniarzy są specjalne pasty do skórzanych elementów
uprzęży, musisz popytać bo nie pamiętam nazw, w każdym razie po
potraktowaniu taką pastą skóra robi się miękka i elastyczna.

Zbychu (Ivan)
N...@p...onet.pl => odpisujac usun "co trzeba"

1. Data: 2003-06-12 06:07:02

Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kupila sandalki skorzane i sa twarde. Szukam sposobu na zmiekczenie
> skory i rzemykow. Pomocy, bo mam zalozone na czas znalezienia sposobu

Wyczytalem w jakiejs ksiezce, ze stare indianki (eskimoski chyba tez)
przezuwaly to wielokrotnie i od tego skora stawala sie miekka.

Pozdro

Maseł

P.S. MSPANC

--
www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

1. Data: 2003-06-12 06:47:50

Od: "Janus, Pawel" <P...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

> Wyczytalem w jakiejs ksiezce, ze stare indianki (eskimoski chyba tez)
> przezuwaly to wielokrotnie i od tego skora stawala sie miekka.

Dziadek mojej żony opowiadał, że najlepsza metoda to sikanie na buty
:-))

1. Data: 2003-06-12 08:15:13

Od: "eRBe" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziadek mojej żony opowiadał, że najlepsza metoda to sikanie na buty
> :-))

Dokładnie :-)
Nie dość, że skóra mięknie, to jeszcze stopa się dezynfekuje :P

eRBe

1. Data: 2003-06-12 09:31:54

Od: d...@w...pl (daniel duda) szukaj wiadomości tego autora

"Janus, Pawel" <P...@d...com> wrote in message
ver.domdata.depfa-it.com>...

> Dziadek mojej żony opowiadał, że najlepsza metoda to sikanie na buty
> :-))

dzieki za podpowiedzi, na szczescie to sandalki "jezuski" rozmiar 2
wiec do ust pojedynczo wejdaa jak nie to oleje temat:)

pzdr dudda

1. Data: 2003-06-12 10:12:02

Od: "JACooL" <_...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukam sposobu na zmiekczenie
> skory i rzemykow.

Chyba najtansza metoda:
pobic _troche_ nieduzym mlotkiem - przynajmniej tak sie zmiekcza zbyt
twarde i obcierajace zapietki. Jak bedziesz klepal to oczywiscie przez jakas
szmatke zeby nie uszkodzic skory.

Pozdrawiam JACooL

1. Data: 2003-06-12 11:24:47

Od: "Gracz" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

najlepszy i wyprobowany sposób to olej do smarzenia.
nie wiem jak dział oliwa z oliwek, pewnie tak samo tylko drozej wychodzi.
proponuje ci nasączyć paski olejem czy oliwą na 100 % zmięknie

pozdrawiam

> [...]
> Kupila sandalki skorzane i sa twarde. Szukam sposobu na zmiekczenie
> skory i rzemykow. Pomocy, bo mam zalozone na czas znalezienia sposobu

ino roz :-)
Tanie meble do kuchni,gdzie we Wroclawiu?
[KRK] gdzie kupic lodowke?
Przejściówki, adaptery do gniazdek elektr.
podłączenie żyrandolka