Jak zrobić dobrą kawę za pomocą maszynki do kawy typu Moka

1. Data: 2011-03-20 10:36:14

Temat: Jak zrobić dobrą kawę za pomocą maszynki do kawy typu Moka
Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://italiaonline.pl/start/kuchnia-smaki/kawa/kawa
-wiadomosci/article/jak-zrobic-dobra-kawe-za-pomoca-
maszynki-do-kawy-typu-moka.html?tx_ttnews%5BbackPid%
5D=60&cHash=1bf866b564

2. Data: 2011-03-21 00:23:19

Od: "Wiaderko" <k...@6...com> szukaj wiadomości tego autora

"ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> wrote in message
> http://italiaonline.pl/start/kuchnia-smaki/kawa/kawa
-wiadomosci/article/jak-zrobic-dobra-kawe-za-pomoca-
maszynki-do-kawy-typu-moka.html?tx_ttnews%5BbackPid%
5D=60&cHash=1bf866b564

Ta kawiarka jest gówno warta a przygotowanie kawy trwa strasznie długo.
Odradzam tego typu urządzenia, lepiej dołożyć kasę i kupić ekspres.

--
Wader

3. Data: 2011-03-21 09:28:13

Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiaderko" <k...@6...com> napisał w wiadomości

> Ta kawiarka jest gówno warta a przygotowanie kawy trwa strasznie długo.
> Odradzam tego typu urządzenia, lepiej dołożyć kasę i kupić ekspres.

awłaśnieżenie. Bardzo dobra kawa wychodzi, jest poręczna, można zabrać ze
sobą gdziekolwiek (występuje w różnych rozmiarach)
I nie zachodzi w niej zjawisko powszechne zwłaszcza w dużych
ekspresach-kombajnach (na kapsułki - "tabletki" kawowe) i automatach do kawy
jakie spotyka się w biurowcach, instutycjach itp - nie gnieżdżą się w niej
robaki.
--
Jackare

4. Data: 2011-03-21 12:09:17

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jackare napisał(a):
> awłaśnieżenie. Bardzo dobra kawa wychodzi,
A nie capi z niej kawa aluminium? Miałem podobną i poszła do kosza.
Posmak aluminium straszny.
A w zamian kupiłem stalową z nierdzewki.
--
Krzysiek

5. Data: 2011-03-21 16:12:43

Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> aluminium straszny.
> A w zamian kupiłem stalową z nierdzewki.

Nie czuję niczego. Zadnego posmaku. Ale też faktem jest że moja kawiarka ma
już dobre kilka lat - 5-6 minimum.
--
Jackare

6. Data: 2011-03-21 18:11:20

Od: awow <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potwierdzam, poręczna i kawa bardzo dobra.

7. Data: 2011-03-21 19:34:47

Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jackare napisał(a):
> Nie czuję niczego. Zadnego posmaku. Ale też faktem jest że moja kawiarka
> ma już dobre kilka lat - 5-6 minimum.
Może u Ciebie ta osłona sie wytworzyła.
Doczytałem właśnie że w powyższym artykule jest informacja o
metalicznym posmaku w tych kawiarkach, który po pewnych zabiegach
ponoć zanika. Mnie się nie udało tego posmaku pozbyć. Zawsze go czułem.
Z reszta ja wychodzę z założenia, że aluminium dobre jest na radiatory
a nie na naczynia.
--
Krzysiek

8. Data: 2011-03-22 00:04:08

Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-03-21 13:09, Krzysztof 45 pisze:
> A nie capi z niej kawa aluminium? Miałem podobną i poszła do kosza. Posmak
> aluminium straszny.
> A w zamian kupiłem stalową z nierdzewki.

Ma i też wywaliłem na śmietnik przestawiałem się na kawy rozpuszczalne.

9. Data: 2011-03-22 07:49:17

Od: "Jarek P." <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
> http://italiaonline.pl/start/kuchnia-smaki/kawa/kawa
-wiadomosci/article/jak-zrobic-dobra-kawe-za-pomoca-
maszynki-do-kawy-typu-moka.html?tx_ttnews%5BbackPid%
5D=60&cHash=1bf866b564

Wszystko fajnie, tylko te aluminiowe kawiarki, to straszne gówno jest.
Natomiast tego typu kawiarki, ale z nierdzewki - ja tam nie kawowy, ale z
pierwszej ręki wiem, że wszystkie ekspresy razem wzięte się chowają przy
kawie z czegoś takiego.

J.

10. Data: 2011-03-28 20:01:34

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jarek P. wrote:
> [...]
> Natomiast tego typu kawiarki, ale z nierdzewki - ja tam nie kawowy,
> ale z pierwszej ręki wiem, że wszystkie ekspresy razem wzięte się

dokładnie mam takie dwie kawiarki już od kilku lat

mała i dużą obydwie ze stali nierdzewnej...

kawa jest idealna, należy pamiętać aby nie ustawiać zbyt dużego gazu oraz
aby nie przegrzać już zrobionej kawy.

pomoc w wyborze Pralki
Rolex Watch wholesale <free shipping paypal payment> (http://www.24hours-onli ne.com/) and also other brand watches
czajnik bezprzewodowy - minimalna ilosc wody
śliska podłoga
Coś jeszcze o ledach