Jak zrobić regały???

21. Data: 2005-02-07 17:42:14

Temat: Re: Jak zrobić regały???
Od: Piotr Leszczynski <p...@p...spam.me> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz 'BB' Trojanowski wrote:
> [...]
> - może macie pomysł, gdzie kupić coś pasującego (ofertę IKEA
> przejrzałem). Wrocław. Musi być to regał, nie półki na wsoprniku, to już
> trenowaliśmy wcześniej, tutaj jakoś nie pasuje...
> - jeśli nie, może macie jakiś prosty projekt, z którym można by pójść do
> jakiegoś magika, poprosić o przycięcie desek i zmontować samemu? Może
> znacie takiego magika we Wrocławiu lub okolicy? Bo jedyny fachowiec,
> którego znaleźliśmy, zażądał 2000 zł za wersję z płyty i 3000 za wersję
> drewnianą, co prawda z montażem, co wydało mi się kwotą nieco
> wygórowaną. Ile może kosztować taka przyjemność?

Witam

ja jako ambitny człowiek zaprojektowałem i zrobiłem sam

http://free.art.pl/comics/diy.htm

pozdr.
Piotr

22. Data: 2005-02-07 17:56:57

Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> szukaj wiadomości tego autora

[----]

> Hm, przy bodaj dwumetrowej półce mieliśmy chyba trzy wsporniki (w środku
> i po bokach). Deska klasyczna - 2 cm?
Prawdopodobnie 18mm, i to IMHO ciut za rzadko dla typowych (tj.
sosnowych...) desek - z drugiej strony 4 to byłoby co 50cm, a to już bardzo
gęsto; co 70-80cm jest optymalnie, tak że najlepiej 4 wsporniki na półkę 3m
:-)
--
Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

23. Data: 2005-02-07 19:42:54

Od: Jo'Asia <j...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ewa Pawelec wystukała:

> Zastawione książkami wsporniki mogą być nawet w ogóle niewidoczne,
> zwłaszcza jeżeli weźmiesz wsporniki krótsze niż szerokość deski (wymaga
> wyżłobienia odpowiedniej dziurki w desce, ale da się zrobić).

Albo, jak już gdzieniegdzie pisałam, użycia wsporników z samej swojej
natury natury niewystających poza półkę.

Jo'Asia

--
__.-=-. -< Joanna Słupek >----------------------< http://esensja.pl/ >-
--<()> -< joasia @ hell . pl >------< http://bujold.fantastyka.net/ >-

24. Data: 2005-02-09 00:49:58

Od: Artur Fortuna <f...@p...pole.Reply-To.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Theli miał niepewny dość wzrok. Prosił o żar, wpatrzony
gdzieś w mrok. Wciągnął dym, i nim skryła go noc, tak powiedział:

> Niiienooo, az takie zle nie sa. :) Maja za to ogromna zalete (w
> porownaniu do innych mebli, ktore zdarzylo mi sie kupic) - idiotoodporna
> instrukcje skladania i dziurki wywiercone _dokladnie_ w tym miejscu,
> gdzie powinny byc, a nie kilka mm dalej w dowolnym kierunku.

Kontrprzykład na dokładność nawierceń IKEI stoi u mnie w piwnicy :(

--
Artur Fortuna

przedłużenie rur w kuchni
kuchenka elektryczna AEG pralka BOSCH