Re: Jak zwariować / jak nie zwariować?

1. Data: 1999-12-31 10:19:59

Temat: Re: Jak zwariować / jak nie zwariować?
Od: g...@c...com.pl (Grzegorz Bańbuła) szukaj wiadomości tego autora

Czesc Axel!

Wiesz, tez jestem z Gornego Slaska - z Zabrza.
W kazdym razie (PISZE DRUKOWANYMI)

(WYMADRZAL SIE) Grzegorz

> 2. przyroda

na gornym slasku przyroda ma sie na wymarciu...

A BYLES KIEDYS W GORACH? TO CHYBA NIE DALEKO OD NAS?
MNIE TATRY POZYTYWNIE ROZWALILY

> 3. zauwazyc w drugim czlowieku siebie

to raczej trudne, a jesli nawet, to co to daje?

CO TO DAJE? TO DAJE TYLE, ZE WIDZISZ W TYM CZLOWIEKU ISTOTE NIEDOSKONALA,
KTORA POPELNIA BLEDY JAK TY (JAK JA), KTORE W ZYCIU COS TAM NIE WYSZLO,
KTORA RANI, BO KIEDYS JA ZRANIONO, KTORA PRAGNIE SZCZESCIA TAK JAK TY,
CIESZY SIE TAK SAMO JAK TY, ITD.

> 4. Bog

czy wiara, ze po smierci pojde do nieba/raju ma mi poprawic
samopoczucie? jesli bog istnieje i kocha wszystkich to dlaczego mi
jeszcze tego nie udowodnil?

HM, TRUDNO POWIEDZIEC. WIARA W ISTNIENIE PONADNATURALNEJ SILY CZY MOCY (TU
NAZWA TEJ SILY) DAJE OPARCIE I POWODUJE, ZE ZYCIE NIE STAJE SIE BEZSENSEM.
JA NA WLASNE POTRZEBY WIERZE W REINKARNACJE - TO MNIE PRZEKONUJE. DLA MNIE
BOG (LUB DOWOLNA NAZWA) ISTNIEJE, BO SWIAT NIE STWORZYL SIE SAM

> 5. utrzymywac dobre stosunki z ludzmi dookola, poznawac nowych ludzi

sek w tym, ze ci ludzie takze musza chcec poznac ciebie...
TAK. ALE JAK TY PIERWSZY NIE WYJDZIESZ DO LUDZI, TO ONI DO CIEBIE RACZEJ NIE
PRZYJDA.
WIESZ, PRZECIEZ TA LISTA JEST FORMA POZNAWANIA LUDZI I TO JEST BARDZO OK, BO
KAZDY CZLOWIEK CHYBA LUBI GDZIES PRZYNALEZEC.

> 7. kochac (latwo sie mowi i pisze, wiem) i byc zyczliwym

moge kochac i byc zyczliwym dla wszystkich, co jednak to daje jesli w
odwrotnym kierunku to nie bedzie dzialac. mam byc Chrystusem II?
NIE WIEM JAK TY, ALE JA MAM TAKA ZASADE, KTOREJ SIE TRZYMAM, ZE NIGDY
PIERWSZY NIE JESTEM ZLOSLIWY I ZGRYZLIWY JESLI KTOS MNIE NIE ZACZNIE.
WIESZ, CHYBA RACJA Z TYM CHRYSTUSEM II. MOZE WARTO SPROBOWAC PRZEZ TYDZIEN
ROBIC MILE I BEZINTERESOWNE RZECZY LUDZIOM PRZEZ TYDZIEN NIE OCZEKUJAC
WZAJEMNOSC. TRUDNE, WIEM.

> 9. miec sprecyzowane plany na przyszlosc (warto, bo nie tkwi sie w
> zawieszeniu i ma sie jakies oparcie w perspektywie)

wszystkie moje plany przyszlosciowe wiaza sie w finansami, a w tej
kwestii mi sie nie przelewa...

MOZESZ COS ZROBIC W KWESTII POPRAWIENIA WLASNEGO BUDZETU?

> 10. realizowac sie w tym, co lubisz

proboje miec lacze dzierzawione w domu (to wlasnie lubie) ale to drogo
kosztuje. PRZYNAJMNIEJ DA CI RADOCHE :-)

> 11. zaakceptowac niedoskonalosci wlasnego ciala - i tak go nie zmienisz

operacje plastyczne, maseczki. zreszta jak ktos jest na prawde szpetny
lub kaleki to nigdy tego nie zaakceptuje.
NIE CHCE BYC NIEGRZECZNY, ALE BRZYDKA KOBIETA JEST RACZEJ PRZEGRANA.
LADNE CIALO SPELNIA CHYBA TYLKO ROLE 'KUSZENIA' I POMAGA W ZDOBYCIU MILOSCI

> Byc moze ktos sie dopisze do listy.

wlasnie to zrobilem, pozdrawiam :-)))

> Pozdrawiam Grzegorz

axel d.

ps. traktujcie ten post z ;-)
--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

1. Data: 1999-12-31 18:46:53

Od: "skuter" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Bańbuła <g...@c...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9...@g...newsgate.pl...
PRZEKONUJE. DLA MNIE
> BOG (LUB DOWOLNA NAZWA) ISTNIEJE, BO SWIAT NIE STWORZYL SIE SAM
a bog stworzył się sam?:)

Re: Prawda czy obłuda?
Re: Wielka milosc
Jak zwariować / jak nie zwariować?
Re: Interesujacy przypadek... jedyny w swoim rodzaju
Re: nic