Re: Wielka milosc

1. Data: 1999-12-31 09:35:21

Temat: Re: Wielka milosc
Od: g...@c...com.pl (Grzegorz Bańbuła) szukaj wiadomości tego autora

Dorrit wrote:

> A tu już powiem, że bzdury wypisujesz Trabulku, jak wsiowa baba zacofana i
> prymitywna. To nie jest przeznaczenie, los, determinizm biologiczny, tylko
> ich wolny wybór!!! Oni się gejami nie rodzą, oni się nimi stają na własne
> życzenie tak, jak pijak lub narkoman sam się degeneruje. Bo na starość,
> jeśli nie zechcą się leczyć - jednych, drugich i trzecich czeka rynsztok!
> A za 30 lat, pewnie jakiś inny 16-to latek wyperfumuje Axela w muszli
> dworcowego klozetu. Jeśli oczywiście Axel nie dołoży starań aby rozwinąć
> instynkt samozachowawczy i pozbyć się przypadłości, którą teraz się
> [...]

Droga Pani, chyba ma Pani coś z garem (ktos tak ladnie okreslil glowę)!
Nie wiem ile Pani masz lat, ale dojrzałością i znajomością prostych praw
biologii to Pani nie grzeszysz.

To Pani nie dolozyla wszelkich staran, zeby po prostu ZROZUMIEC czlowieka.
Tak, homoseksualizm to wybor. Zespol Downa tez. Kolor skory. IQ. Wzrost.
Kolor oczu.
I ROZUM tez.

Axel ma racje, ze lepiej czytac glupia i niezrozumiala agresje (np. TRABULA)
niz pseudo-kulturalno-tolerancyjne wymioty.

Grzegorz (jestem hetero)

P.S. Kobieto: puknij sie w gar. Raz a dobrze.

--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

1. Data: 1999-12-31 17:52:42

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Grzegorz Bańbuła <g...@c...com.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9...@g...newsgate.pl...
TRABUL wrote:

> Axel ma racje, ze lepiej czytac glupia i niezrozumiala agresje (np.
TRABULA)
> niz pseudo-kulturalno-tolerancyjne wymioty.

Banko mydlana z szarego mydla.......zamiast pierdolic o jakiejs glupocie czy
agresji dawaj swoje ARGUMENTY !!! Zajrzyj glebiej do swojej glowy to moze
cos tam znajdziesz !!!

> Grzegorz (jestem hetero)

A kogo to obchodzi pajacu ? Posuwac mozesz nawet slonice czy
mrowke....zaleznie od uwarunkowan.

> P.S. Kobieto: puknij sie w gar. Raz a dobrze.

Prosze bardzo...........okresla siebie jako mezczyzne, a tak mowi do KOBIETY
!!! Bardzo to jestes koles odwazny przed tym swoim monitorkiem !!!

TRABUL

1. Data: 1999-12-31 18:49:11

Od: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Bańbuła napisał(a) w wiadomości:
<9...@g...newsgate.pl>...
>Dorrit wrote:
>

>Droga Pani, chyba ma Pani coś z garem (ktos tak ladnie okreslil glowę)!
>Nie wiem ile Pani masz lat, ale dojrzałością i znajomością prostych praw
>biologii to Pani nie grzeszysz.

A konkretnie - jakież to proste prawa biologii masz Pan na względzie? Muszą
one być świeżutkie jak młode wino, bo literatura naukowa jakoś ich nie
cytuje. A wogóle, co prawa biologii mają do zachowań PSYCHOSPOŁECZNYCH?
Chyba że rozmawiamy tylko o kopulacji /dla mojego psa pociągająca jest nawet
noga od stołu/

>To Pani nie dolozyla wszelkich staran, zeby po prostu ZROZUMIEC czlowieka.

Właśnie - człowieka posiadającego wolną wolę, a nie kierujące się instynktem
i bezmyślnym hedonizmem zwierzę.

>Tak, homoseksualizm to wybor. Zespol Downa tez. Kolor skory. IQ. Wzrost.
>Kolor oczu. I ROZUM tez.

Zespół Downa jest wrodzonym, uwarunkowanym genetycznie, skorelowanym z
wiekiem matki ujawnieniem się już w okresie płodowym szeregu zaburzeń
rozwoju narządów wewnętrznych, specyficznymi rysami twarzy i upośledzeniem
umysłowym. Nie znaczy to, że niepoddatnym na leczenie. Kolor skóry nie
spodobał się Michelowi Jacksonowi /temu śpiewającemu białemu Murzynowi/ -
więc go sobie zmienił. IQ- niećwiczony, zdegraduje Pana do poziomu małpy a
wzrost też można poprawić drogą odpowiedniej terapii hormonalnej.
Natomiast rozumu nie ma Pan pewnie zbyt wiele, skoro miesza psychikę z
biologią a cechy fizyczne z poglądami.

>.Grzegorz (jestem hetero)
>
>P.S. Kobieto: puknij sie w gar. Raz a dobrze.

Chłoptasiu, rozumiem, że swego IQ już nie poprawisz, bo z takim się
urodziłeś, ale na naukę nigdy nie jest za późno. A masz Ty chociaż maturę,
czy już Ci do jej uzyskania wyposażenia biologicznego zabrakło?
Dorrit

1. Data: 2000-01-03 08:48:56

Od: a...@f...com.pl (Axel D.) szukaj wiadomości tego autora

Dorrit wrote:

> [...]
> rozwoju narządów wewnętrznych, specyficznymi rysami twarzy i upośledzeniem
> umysłowym. Nie znaczy to, że niepoddatnym na leczenie.

a slyszalas cos takiego, ze homoseksualizm bierze sie juz w czasie
ciazy. podobno matka przekazuje jakies niewlasciwe geny (cos o genach X
i Y). naukowcy nawet proboja dojsc do tego, ze juz w czasie ciazy
moznaby stwierdzic przyszla orientacje seksualna dziecka.
Przepraszam, ze nie znam konkretow, ale musialbym pogrzebac w archiwach
na ten temat.
To nie sa jakies tam "wywody rozhisteryzowanych ciotek" tylko powazne
badania naukowe.

axel d.

ps. jednak nie rozwijajmy tego tematu, bo raczej pasuje on do
pl.sci.medycyna, nie robmy spamu.
--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

1. Data: 2000-01-03 10:33:03

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Axel D. <a...@f...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9...@g...newsgate.pl...
TRABUL wrote:

> [...]
> na ten temat.
> To nie sa jakies tam "wywody rozhisteryzowanych ciotek" tylko powazne

Nie bede oponowal w ta czy inna strone, bo mnie to gancy ganc, ale czytajac
kilka Twoich postow, nabralem przekonania, ze dla Ciebie korzystniejsze by
bylo bardziej wierzyc w SIEBIE niz w cokolwiek czy kogokolwiek innego.
Nie traktuj tego w zadnym wypadku jako napasc !!! Ot...........to tylko moje
przemyslenia, a moze bardziej nawet odruch wynikajacy z Twoich listow.

Wiecej WIARY !!!

TRABUL

1. Data: 2000-01-03 17:43:21

Od: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Axel D. napisał(a) w wiadomości: <9...@g...newsgate.pl>...
> [...]
>na ten temat.
>To nie sa jakies tam "wywody rozhisteryzowanych ciotek" tylko powazne

Hmm, matka... Te poglądy pachną mi antyfeminizmem. Kiedyś mężczyźni uważali
nawet, że matka decyduje o płci dziecka. O genach XX oraz XY słyszałam
jeszcze w podstawówce, one determinują wyłącznie płeć i nic więcej. Jednak
gdyby nawet traktować homoseksualizm jako przypadłość wrodzoną - obecnie
możliwe jest leczenie każdej postaci wady genetycznej.
Dorrit

>axel d.
>
>ps. jednak nie rozwijajmy tego tematu, bo raczej pasuje on do
>pl.sci.medycyna, nie robmy spamu.

No cóż, nie zgadzam się z Tobą, seksualizm człowieka jest silnie związany i
z psychiką i z postawami społecznymi. Skoro rozmawiamy o genetycznych
determinantach osobowości, można dyskutować również o kwestiach
psychosomatycznych bądź odwrotnie. Lepiej jest jednak wierzyć we własną
wolność niż w ślepy los, żart Boga.
>--
>Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

Jak zwariować / jak nie zwariować?
Re: Interesujacy przypadek... jedyny w swoim rodzaju
Re: nic
Fin de siecle (za rok)...
bulimia