Re: Wielka milosc

From: "Dorrit" <ziemnik @ ceti.com.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wielka milosc
Date: Fri, 31 Dec 1999 18:49:11 GMT

Grzegorz Bańbuła napisał(a) w wiadomości:
<9...@g...newsgate.pl>...
>Dorrit wrote:
>

>Droga Pani, chyba ma Pani coś z garem (ktos tak ladnie okreslil glowę)!
>Nie wiem ile Pani masz lat, ale dojrzałością i znajomością prostych praw
>biologii to Pani nie grzeszysz.

A konkretnie - jakież to proste prawa biologii masz Pan na względzie? Muszą
one być świeżutkie jak młode wino, bo literatura naukowa jakoś ich nie
cytuje. A wogóle, co prawa biologii mają do zachowań PSYCHOSPOŁECZNYCH?
Chyba że rozmawiamy tylko o kopulacji /dla mojego psa pociągająca jest nawet
noga od stołu/

>To Pani nie dolozyla wszelkich staran, zeby po prostu ZROZUMIEC czlowieka.

Właśnie - człowieka posiadającego wolną wolę, a nie kierujące się instynktem
i bezmyślnym hedonizmem zwierzę.

>Tak, homoseksualizm to wybor. Zespol Downa tez. Kolor skory. IQ. Wzrost.
>Kolor oczu. I ROZUM tez.

Zespół Downa jest wrodzonym, uwarunkowanym genetycznie, skorelowanym z
wiekiem matki ujawnieniem się już w okresie płodowym szeregu zaburzeń
rozwoju narządów wewnętrznych, specyficznymi rysami twarzy i upośledzeniem
umysłowym. Nie znaczy to, że niepoddatnym na leczenie. Kolor skóry nie
spodobał się Michelowi Jacksonowi /temu śpiewającemu białemu Murzynowi/ -
więc go sobie zmienił. IQ- niećwiczony, zdegraduje Pana do poziomu małpy a
wzrost też można poprawić drogą odpowiedniej terapii hormonalnej.
Natomiast rozumu nie ma Pan pewnie zbyt wiele, skoro miesza psychikę z
biologią a cechy fizyczne z poglądami.

>.Grzegorz (jestem hetero)
>
>P.S. Kobieto: puknij sie w gar. Raz a dobrze.

Chłoptasiu, rozumiem, że swego IQ już nie poprawisz, bo z takim się
urodziłeś, ale na naukę nigdy nie jest za późno. A masz Ty chociaż maturę,
czy już Ci do jej uzyskania wyposażenia biologicznego zabrakło?
Dorrit