Re: Wielka milosc

From: a...@f...com.pl (Axel D.)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wielka milosc
Date: 3 Jan 2000 09:48:56 +0100
Sender: r...@m...newsgate.pl

Dorrit wrote:

> Zespół Downa jest wrodzonym, uwarunkowanym genetycznie, skorelowanym z
> wiekiem matki ujawnieniem się już w okresie płodowym szeregu zaburzeń
> rozwoju narządów wewnętrznych, specyficznymi rysami twarzy i upośledzeniem
> umysłowym. Nie znaczy to, że niepoddatnym na leczenie.

a slyszalas cos takiego, ze homoseksualizm bierze sie juz w czasie
ciazy. podobno matka przekazuje jakies niewlasciwe geny (cos o genach X
i Y). naukowcy nawet proboja dojsc do tego, ze juz w czasie ciazy
moznaby stwierdzic przyszla orientacje seksualna dziecka.
Przepraszam, ze nie znam konkretow, ale musialbym pogrzebac w archiwach
na ten temat.
To nie sa jakies tam "wywody rozhisteryzowanych ciotek" tylko powazne
badania naukowe.

axel d.

ps. jednak nie rozwijajmy tego tematu, bo raczej pasuje on do
pl.sci.medycyna, nie robmy spamu.
--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml