Re: Wielka milosc

Data: 1999-12-31 09:35:21
Temat: Re: Wielka milosc
Od: g...@c...com.pl (Grzegorz Bańbuła)

Dorrit wrote:

> A tu już powiem, że bzdury wypisujesz Trabulku, jak wsiowa baba zacofana i
> prymitywna. To nie jest przeznaczenie, los, determinizm biologiczny, tylko
> ich wolny wybór!!! Oni się gejami nie rodzą, oni się nimi stają na własne
> życzenie tak, jak pijak lub narkoman sam się degeneruje. Bo na starość,
> jeśli nie zechcą się leczyć - jednych, drugich i trzecich czeka rynsztok!
> A za 30 lat, pewnie jakiś inny 16-to latek wyperfumuje Axela w muszli
> dworcowego klozetu. Jeśli oczywiście Axel nie dołoży starań aby rozwinąć
> instynkt samozachowawczy i pozbyć się przypadłości, którą teraz się
> [...]

Droga Pani, chyba ma Pani coś z garem (ktos tak ladnie okreslil glowę)!
Nie wiem ile Pani masz lat, ale dojrzałością i znajomością prostych praw
biologii to Pani nie grzeszysz.

To Pani nie dolozyla wszelkich staran, zeby po prostu ZROZUMIEC czlowieka.
Tak, homoseksualizm to wybor. Zespol Downa tez. Kolor skory. IQ. Wzrost.
Kolor oczu.
I ROZUM tez.

Axel ma racje, ze lepiej czytac glupia i niezrozumiala agresje (np. TRABULA)
niz pseudo-kulturalno-tolerancyjne wymioty.

Grzegorz (jestem hetero)

P.S. Kobieto: puknij sie w gar. Raz a dobrze.

--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml