Re: Wielka milosc

From: "TRABUL" <9...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wielka milosc
Date: Mon, 3 Jan 2000 11:33:03 +0100

Użytkownik Axel D. <a...@f...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9...@g...newsgate.pl...
TRABUL wrote:

> a slyszalas cos takiego, ze homoseksualizm bierze sie juz w czasie
> ciazy. podobno matka przekazuje jakies niewlasciwe geny (cos o genach X
> i Y). naukowcy nawet proboja dojsc do tego, ze juz w czasie ciazy
> moznaby stwierdzic przyszla orientacje seksualna dziecka.
> Przepraszam, ze nie znam konkretow, ale musialbym pogrzebac w archiwach
> na ten temat.
> To nie sa jakies tam "wywody rozhisteryzowanych ciotek" tylko powazne
> badania naukowe.

Nie bede oponowal w ta czy inna strone, bo mnie to gancy ganc, ale czytajac
kilka Twoich postow, nabralem przekonania, ze dla Ciebie korzystniejsze by
bylo bardziej wierzyc w SIEBIE niz w cokolwiek czy kogokolwiek innego.
Nie traktuj tego w zadnym wypadku jako napasc !!! Ot...........to tylko moje
przemyslenia, a moze bardziej nawet odruch wynikajacy z Twoich listow.

Wiecej WIARY !!!

TRABUL