bulimia

1. Data: 1999-12-31 00:56:19

Temat: bulimia
Od: "Ewa Dudek" <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ratunku! jak wyjsc z bulimii?!

--
List wyslano przez bramkę www<>news http://www.newsgate.pl/wwwnews.shtml

1. Data: 1999-12-31 14:19:08

Temat: Odp: bulimia
Od: "Duch<->" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ratunku! jak wyjsc z bulimii?!

Zawsze mi sie myli bulimia z anoreksja... ale jest troche o tym na stronie
http://www.staszic.waw.pl/~jumbo/zaburzenia_laknieni
a.html

Co rozumiesz przez "wyjsc"?
Jezeli bulimia to "brak laknienia" to znaczy, ze chcesz miec to laknienie?
Czy moze nie byc takim wychudzonym po wymiotowaniu?
A moze nie chce sie brac udzialu w takim "glupim" przedstawieniu czyli:
jedzenie na max,
potem wymiotowanie?
Czemu tyle jesz? Albo czemu potem to wymiotujesz? Nie wiesz co, a cos Cie
pcha do tego?
A gdy chociaz raz, na powiedzmy 1 godzine "przytrzymasz sie" w fotelu i nie
pojdziesz
"jesc" lub "wymiotowac" to co czujesz? Jak sie wtedy czujesz? Co cie pcha do
tego?

Wiem, naiwne pytania ale odpowiadajac sobie na nie mozna czasami wiele
dowiedziec sie
i cos zrobic. Zreszta prawdopodobnie jakikolwiek specjalista zada Ci te same
pytania,
z tym, ze moze "lagodniej" + moze troche wsparcia.
Duch, a...@p...com

1. Data: 1999-12-31 19:14:24

Temat: Re: Odp: bulimia
Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@i...mps.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 31 Dec 1999, Duch<-> wrote:

> [...]
> pytania,
> z tym, ze moze "lagodniej" + moze troche wsparcia.

Co za pierdzielenie. Jestes az tak naiwny, ze sadzisz, iz mozna wyjsc
z bulimii odpowiadajac sobie na kilka idiotycznych pytan?

Oby nowy rok przyniosl ci choc troche rozumu...

1. Data: 1999-12-31 19:14:28

Temat: Re: bulimia
Od: "Mariusz K. Grzeca" <m...@i...mps.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 31 Dec 1999, Ewa Dudek wrote:

> Ratunku! jak wyjsc z bulimii?!

udac sie do lekarza (jak najpredzej, najlepiej godzine przed
przeczytaniem tego postu).

pozdrawiam, mg

UIN: 5307148
--
Dzisiejszy program sponsoruja literki: *plonk*

1. Data: 1999-12-31 20:21:03

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariusz K. Grzeca <m...@i...mps.com.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.10.9912311711320.720-100000@cerro
_torre.pl...
TRABUL wrote:

> Co za pierdzielenie. Jestes az tak naiwny, ze sadzisz, iz mozna wyjsc
> z bulimii odpowiadajac sobie na kilka idiotycznych pytan?
>
> Oby nowy rok przyniosl ci choc troche rozumu...

A Tobie troch wewnetrznego ukojenia !

TRABUL

Re: znowu o gejach
Odp: Milosc