Re: znowu o gejach

1. Data: 1999-12-30 09:09:06

Temat: Re: znowu o gejach
Od: a...@f...com.pl (Axel D.) szukaj wiadomości tego autora

bozenakp wrote:

> Mysle, ze bardzo duzo. I ani jednej lesbijki. Chociaz byl taki moment w moim
> zyciu, ze to wlasnie mnie i moja kolezanke podejrzewano o takie sklonnosci -
> bylysmy jak papuzki-nierozlaczki.
> Cala nasza paczka byla zachwycona, ze w nas to "odkryla", a my dla zabawy i
> wywolania sensacji podtrzymywalysmy ten mit. I jest to jedyny przejaw
> lesbijstwa z jakim sie w swoim zyciu zetknelam !

i tutaj jest wlasnie roznica miedzy dziewczynami i chlopakami.
wyobrazacie sobie, ze dwoch 17 letnich chlopakow (bardzo dobrych kumpli)
"dla zabawy" bedzie udawalo ze sa gejami???
to nie do pomyslenia. co innego dziewczyny. wlasnie dlatego dziwi mnie,
ze gejow jest znacznie wiecej niz lesbijek a te maja "wieksze
mozliwosci" w tej dziedzinie. chyba dwom dziewczynom jest latwiej zyc
razem niz dwom chlopakom (chodzi mi o postrzeganie takich par przez
spoleczenstwo).

axel d.
--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml