Odp: Milosc

1. Data: 1999-12-30 08:31:09

Temat: Odp: Milosc
Od: "Edyta Pietrzak" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

nie, nie na pewno nie.....to ciekawe
e.
Użytkownik Kawul <m...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:84clre$mh1$...@s...icm.edu.pl...

--
WWW + e-mail + PERL + PHP - 320zl/rok - http://rubikon.pl

1. Data: 1999-12-30 13:57:40

Temat: Re: Milosc
Od: "Kawul" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Edyta Pietrzak napisał(a) w wiadomości:
<84f5as$mmu$1@aquarius.webcorp.com.pl>...
>nie, nie na pewno nie.....to ciekawe

Czy na pewno ciekawe to wlasciwe okreslenie - moze zalosne, albo dziwne -
czy ciekawe - dlaczego wg Ciebie to ciekawe ???
Kawul

1. Data: 1999-12-30 14:33:57

Od: "edith" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kawul <m...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:84foce$j9o$...@s...icm.edu.pl...
> [...]
> Kawul
>
> ciekawe, bo interesuje mnie jak to mozliwe, zeby rozpieprzyc wszystko,
zeby nie zostawic sobie zadnego mostu, zeby ktos stal sie wazniejszy od
rodziny, ktora sie kocha....
no powiedz, jak?
e.

1. Data: 1999-12-30 16:43:02

Od: "Machalas" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

edith napisał(a) w wiadomości: <84fqr6$ic6$1@aquarius.webcorp.com.pl>...

>interesuje mnie jak to mozliwe, zeby rozpieprzyc wszystko,
>zeby nie zostawic sobie zadnego mostu, zeby ktos stal sie wazniejszy od
> [...]

Caly widz w tym, ze jest to mozliwe. Odpukac, mnie to nie spotkalo, ale znam
takie przypadki. Ot, choćby Kawula.
Ma prawo byc zdenerowowany, tak samo jak Ty masz prawo byc zdziwiona.
Syty nie zrozumie glodnego - obawiam sie, ze Ty nie zrozumiesz Kawula.
Zgoda, dla mnie tez jest to "ciekawe", ale potrafie wyobrazic sobie taka
sytuacje - moze dlatego, ze sam bylem blisko podobnej... na szczescie w
odpowiednim momencie kapnalem sie, ze tak dalej byc nie moze. Wyhamowalem
przed zakretem, w ktorym wpadl Kawul.

Machalas

1. Data: 1999-12-30 17:59:38

Od: "Kawul" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

>zeby nie zostawic sobie zadnego mostu, zeby ktos stal sie wazniejszy od
>rodziny, ktora sie kocha....
>no powiedz, jak?
>e.

Ktos ten nie stal sie wazniejszy - bo nie bylo kryterium porownawczego - co
jest wazne a co wazniejsze. Byla tylko kobieta i pragnienie by jej dotykac,
by z nia przebywac i by nie zwariowac. To byl sfera emocjonalna a nie
racjonalna. Niektorym ludziom zle gdy klamia a czasem klamstwo po prostu
niechcacy wychodzi na jaw i brniecie dalej przestaje byc przekonywujace. Co
mogloby byc mostem - kolejne klamstwo w rodzaju - to tylko blad, wiecej nie
bede. To nie dociera czasem do ludzi majacych okreslony poziom wyobrazni.
K.

1. Data: 1999-12-30 22:56:56

Od: d...@p...fm (Dorota) szukaj wiadomości tego autora

From: Kawul <m...@p...com>

> [...]
nie
> bede. To nie dociera czasem do ludzi majacych okreslony poziom wyobrazni.

Czegos takiego nie uwazam za obled.
Bo czy w takiej sytuacji nalezy kierowac sie intelektem, rozsadkiem i
wyrachowaniem,
jednoczesnie rezygnujac ze spontanicznosci, intucji i uczuc?
Wtedy jest to nieuczciwie wobec samego siebie a w zamian zostaje pustka i
mnostwo
pytan bez odpowiedzi - z tym ze ty swoje odpowiedzi poznales.
W koncu to ze sfery emocjonalnej pochodzi zadowolenie z zycia.
Skoro zas zostales na lodzie to musisz zastanowic sie sam nad przyszloscia.
Jesli chcesz wrocic do rodziny - to bedzie zalezalo od podejcia zony jak
rozumiem do sprawy -
czas pokaze:-)

Pozdrawiam
Dorota