Jak zwiększyć frekwencję przy urnach?

61. Data: 2016-03-09 17:14:20

Temat: Re: Jak zwiększyć frekwencję przy urnach?
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Dnia Wed, 9 Mar 2016 07:19:40 -0800 (PST), glob napisał(a):

> Kolejne dofinansowanie dla Świątyni Opatrzności. Tym razem na 'nowoczesne
rozwiązania akustyczne'

> http://m.tokfm.pl/Tokfm/1,109983,19735586,kolejne-do
finansowanie-dla-swiatyni-opatrznosci-tym-razem-na.h
tml

No i OK - własnie się wybieram, chcę dobrze słyszeć. A co, na Madonnę nie
dali ci już? :->

To płać ze swoich na swoje orgie zboków w sutannach. Jebane bandyctwo.

62. Data: 2016-03-09 17:21:41

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

Dnia Wed, 9 Mar 2016 12:41:28 +0100, FEniks napisał(a):

>Niech następna władza spróbuje odebrać. Zakład?

Scenariusz, że pociągną to dalej, czyli, że przekroczą limity deficytu
budżetowego, a w kolejnym roku nie zastosują się do przepisów wynikających z
60% progu ostrożnościowego, oznacza to co napisałem - najbiedniejsi zapłacą
słono, naprawdę bardzo słono za owe pińcetki. Wrócą lata 90.

63. Data: 2016-03-09 17:24:49

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

>Trochę optymizmu! "Pińcet na bachora" przetrwa do końca roku. Zakład?

Na początek mogą wyciąć numer pt., że robimy limity dochodów nawet na drugie
i kolejne dziecko. Co powinno być zrobione od razu, bo znam np. ludzi z
dochodami 40kpln i trójką (małych) dzieci. Tyle, że pewnie ustawią nowy
limit tak, że zarabiający do kupy 5kpln już się nie załapią.

64. Data: 2016-03-09 21:26:10

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.03.2016 o 14:01, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message

> Wypłacili już komuś?

Podobno mają zacząć wypłacać od kwietnia. Dokładnie nie wiem, bo mnie
się nic nie należy. Na razie odczułam pewną zmianę w polityce wydatkowej
Urzędu Miasta. Zaczynają gromadzić fundusze przed batalią wypłat, więc
zrezygnowali już m.in. z opłacania programów służących _wszystkim_
dzieciom, np. z tzw. programu monitorującego wady postawy. Przez wiele
lat wszystkie dzieci u nas mogły korzystać z bezpłatnych (lub
symbolicznie opłacanych) zajęć korekcyjnych na basenie i na sali
gimnastycznej oraz z wizyt u lekarza specjalisty (można było dostać się
do niego niemalże "od ręki"). Od początku tego roku - koniec z tym dobrem.

Ewa

65. Data: 2016-03-09 21:27:05

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.03.2016 o 17:24, Ghost pisze:

> Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

> Na początek mogą wyciąć numer pt., że robimy limity dochodów nawet na
> drugie i kolejne dziecko.

Też myślę, że tym torem to pójdzie.

Ewa

66. Data: 2016-03-09 21:28:01

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 09.03.2016 o 21:27, FEniks pisze:

> Też myślę, że tym torem to pójdzie.

Aż do niemal całkowitego wygaśnięcia, czyli ograniczenia do zapomogi dla
najuboższych.

Ewa

67. Data: 2016-03-09 22:06:32

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> [...]
> do niego niemalże "od ręki"). Od początku tego roku - koniec z tym dobrem.

Jak to zwykle bywa - nieprzewiane konsekwencje zmiany prawa...
Nie mylić z nieprzewidywalnymi, bo te akurat łatwo było przewidzieć.
Budżet nie jest z gumy, to jest raczej krótka kołdra (XL, dobrze
napisalem?)

68. Data: 2016-03-09 22:49:13

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Władza absolutna działając w sposób przestępczy degeneruje się absolutnie i walczy z
wszelką opozycją przy pomocy całej potęgi aparatu państwowego, bo wie że w przypadku
utraty władzy stanie przed sądem za zdradę stanu, natomiast po eliminacji opozycji,
pod dowolnym pretekstem ( korupcja, lustracja, fałszywe zeznania "świadków koronnych,
prowokacja, podłożenie "dowodów", zamach w Smoleńsku), przy pomocy "usłużnych"
politycznych neostalinowskich prokuratorów i sędziów, może już być całkowicie
bezkarna, a wybory (jeśli w ogóle będą) mogą być tylko na PiSowski Front Jedności
Narodu. Zmierzamy krótką drogą do standardów Korei Północnej, a w najlepszym
przypadku PRL-u. Również gospodarka rządzona centralnie przez kompletnie
niekompetentnych popaprańców mających bolszewickie pomysły, padnie na pewno, jak to
było zawsze w wypadku takich rządów.

69. Data: 2016-03-10 08:52:38

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FEniks" napisał w wiadomości grup

>Aż do niemal całkowitego wygaśnięcia, czyli ograniczenia do zapomogi dla
>najuboższych.

Ja myśle, że jak wstawią limit to przychód będą liczyć z zapomogą i po
sprawie.

70. Data: 2016-03-10 12:43:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Mar 2016 08:14:20 -0800 (PST), glob napisał(a):

> [...]
> dali ci już? :->
>
> To płać ze swoich na swoje orgie zboków w sutannach. Jebane bandyctwo.

Z mojego poszło, a jeszcze i na ciebie idzie, trutniu społeczny.

Zawiść
KOD walczy! (dzis Suwalki
Psychoanaliza Kaczyńskiego -czyli dziennikarska kaczka-przechera jak kot Schrodingera ;)
POLSKA CORAZ BIEDNIEJSZA
Umysł Zen