Jak zwykle fajowo...

1. Data: 2003-01-09 09:42:45

Temat: Jak zwykle fajowo...
Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

... bylo wczoraj na spotkaniu:)
I fajnie, ze nowe osoby dolaczyly:)

A juz szczegolnie podziwiam Kropelke, ktora mimo zaawansowanego wieku (cale
21 lat) i twarzy pooranej zmarszczkami byla z nami:))))

Wnioski -
1) biegne dzis po szampon Bobbini i bede nim zmywac makijaz za rada Dominiki
2) cienie Inglot Sprint zestawilam w piramidke (nie wiedzialam, ze tak sie
da) - podpatrzylam u Kaliope ;)

Buziaki

Kaska

1. Data: 2003-01-09 09:44:11

Temat: Re: Jak zwykle fajowo...
Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> 2) cienie Inglot Sprint zestawilam w piramidke (nie wiedzialam, ze tak sie
> da) - podpatrzylam u Kaliope ;)

Wiecej, wiecej: jak to w piramidke?
No i podziwiam Was. Takie mrozy, a nie zrezygnowaly, no, no :-)))
Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-09 09:50:03

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszynka" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> Wiecej, wiecej: jak to w piramidke?
> No i podziwiam Was. Takie mrozy, a nie zrezygnowaly, no, no :-)))

Te cienie po prostu nachodza na siebie jak klocki.
Zawsze sie zastanawialam czemu sie tak dziwacznie otwieraja - nie po bozemu,
od gory, tylko wysuwa sie je z boku, jak lupe.
A z nich sie po prostu robi piramidke i wygodnie sie z nich korzysta:)

Kaska

PS a gdybys wiedziala, jak w tej kawiarni bylo zimno. Brrr!

1. Data: 2003-01-09 09:50:29

Od: "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... bylo wczoraj na spotkaniu:)
BARDZO żałuję że nie dałam rady przyjść... No ale cóż - robota jest
robota... :(

> 1) biegne dzis po szampon Bobbini i bede nim zmywac makijaz za rada
Dominiki
I proszę o natychmiastowe rozwinięcie tego wątku! :)
Magda

1. Data: 2003-01-09 10:04:06

Od: Evik <e...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka <s...@w...wp.pl> wrote:

> 1) biegne dzis po szampon Bobbini i bede nim zmywac makijaz za rada Dominiki

Ale jak to? Szamponem makijaz? Wnioskuje, ze to szampon dla dzieci z tych co nie
szczypia w oczy :) Ja bardzo poprosze o wiecej szczegolowych informacji! :)))

Pozdrawiam,
Evi

1. Data: 2003-01-09 10:04:33

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> od gory, tylko wysuwa sie je z boku, jak lupe.
> A z nich sie po prostu robi piramidke i wygodnie sie z nich korzysta:)

Dzieki za wyjasnienie o Inglocie. Aj, kupie cala piramidke, jak nic :))

> PS a gdybys wiedziala, jak w tej kawiarni bylo zimno. Brrr!

To trzeba było grzancem, grzancem :)))
Kruszynka
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-01-09 10:11:26

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kvenmadur" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> BARDZO żałuję że nie dałam rady przyjść... No ale cóż - robota jest
> robota... :(

:(
A my tak na Ciebie czekalysmy.
Nastepnym razem 10 pompek za kare:)

> I proszę o natychmiastowe rozwinięcie tego wątku! :)

:)
Sie robi:)
Dominika zmywa makijaz szamponem dla dzieci. Nie szczypie w oczy, zmywa
dobrze i nie naciaga sie skory. Strasznie mi sie spodobal ten pomysl :)

Kaska

1. Data: 2003-01-09 10:20:06

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A my tak na Ciebie czekalysmy.
> Nastepnym razem 10 pompek za kare:)

A na mnie, nikt nie czekał :(, chlip....chlip, chlip...;)
Czy Domninika ten szampon rozcieńcza ? Proszę o instrukcje...

Hanuś

1. Data: 2003-01-09 10:25:33

Od: "Skakanka" <s...@w...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanuś" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> A na mnie, nikt nie czekał :(, chlip....chlip, chlip...;)
> Czy Domninika ten szampon rozcieńcza ? Proszę o instrukcje...

Jak nie czekal?
Wiesz jakie tortury dla Was wymyslilysmy?
A co do szamponu, to Dominika nic nie mowila o rozcienczaniu. Moze sie
odezwie:)
Aha, okazalo sie, ze mieszkamy kilka krokow od siebie:) Doslownie:) To
znaczy Dominika i ja.

Kaska

1. Data: 2003-01-09 10:30:08

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz jakie tortury dla Was wymyslilysmy?

Hm..przyjemne...nie...to średnio przyjemne:)
Nic to... bedziemy choć cierpieć we dwie z Magdą:).

Hanuś

Uwaga! Wzrosl poziom testosteronu na grupie !
Silicony w piersi,odsysanie tluszczu z bioder...
krem "zimowy"
Kocham Was!
Kosmetyczka w Lublinie