Jak zyc bez mleka?

1. Data: 2006-08-29 12:52:56

Temat: Jak zyc bez mleka?
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Przegladalam archiwum ale nic mi nie wpadlo w oko.
Mam problem i jesli jednak sie on powtarza to prosze o cierpliwosc
Szanownych Grupowiczów:)

Wczoraj dowiedzialam sie od lekarza, ze prawdopodobnie moje
dolegliwosci zwiazane z jelitami sa zwiazne z mlekiem. Lekarz
zalecil mi wyeliminowanie z jadlospisu wszystkich produktów z mleka i
pochodnych.
Cóz, chemikiem nie jestem ( a szkoda :( ). Pochodne mleka to wg mnie
mleko w proszku ale sa zalewne jeszcze jakies inne...tylko jakie? Na co
zwracac uwage kupujac produkty w sklepie? Lekarz mówil ze powinnam
uwazac nawet na ketchup - ale w skladzie ketchupunie widze nic o mleku?
Przeciez nie bede jesc caly dzien marchewki !
Moze mozecie polecic jakas wartosciowa stronke lub dobra ksiazke
o tym. Z tego co patrzylam na stronach sa glownie diety bezmleczne ale
dla dzieci, a i tak zawieraja mleko. Jak wspomnialam - jestem
zupelnie "zielona" w tych sprawach. Dzis rano obudzilam sie i po
namysle czy w chlebie czasem nie ma mleka w proszku chwycilam banana i
nektarynke na sniadanie i ugotowalam jajko. Ale tak to chyba tych 4
tygodnia kwarantany nie przetrzymam. Nie potrzebuje zrzucac
kilogramów.

Rzadko mnie cos przerasta ... a jednak czasem ...

Serdecznie z góry dziekuje za wszelka pomoc.

Pozdrawiam - Bozenka

2. Data: 2006-08-29 17:12:31

Temat: Re: Jak zyc bez mleka?
Od: <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <b...@g...com> napisal w wiadomosci
.com...
[...]

Super ciekawe rozumowanie, ze oprocz mleka i jego pochodnych jest tylko...
marchewka...:)))
Pozdrawiam Jurek M.

3. Data: 2006-08-30 07:14:36

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Mleko krowie z wielu powodów nie jest zbyt "szczęśliwym" dla człowieka
pokarmem.
Najważniejsze składniki, które mogą powodować problemy,
to laktoza i kazeina.
Powodować problemy jelitowe może tylko jeden z nich albo oba.
Niemniej jednak jeżeli lekarz powiedział, że mleka i przetworów nie,
to ja bym na Twim miejscu się do tego zastosował. Niemniej
jednak nie przejmowałbym się żywnością, gdzie występuje mleko utajone.
Samo powstrzymanie się od picia mleka i jedzenia jego przetworów
już powinno pomóc. Z drugiej strony problemy jelitowe mogą brać się
z uczulenia na gluten. W takim przypadku uczulenie może występować
łącznie również i na mleko, kiedy gluten już zniszczy kosmki jelitowe.
Pozdrawiam,
jangr

4. Data: 2006-08-30 11:22:06

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

b...@g...com napisał(a):

> Pozdrawiam - Bozenka

..czy naprawde nie mozesz Andrzeju Cz. pisac na ta grupe pod tym samym nickiem...

-----
Jeff

5. Data: 2006-08-30 11:36:09

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@g...pl> a écrit dans le message de news:
ed3scu$750$...@i...gazeta.pl...

> ..czy naprawde nie mozesz Andrzeju Cz. pisac na ta grupe pod tym samym
> nickiem...
>
> -----
> Jeff

jaja sobie robisz Jeff-owa!?

Jurek

6. Data: 2006-08-30 12:03:20

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> " Jeff" <j...@g...pl> a écrit dans le message de news:
> ed3scu$750$...@i...gazeta.pl...

> jaja sobie robisz Jeff-owa!?

Niestety gorzej... Jeff-owa pokazuje jak bardzo jest niekumata.

Krystyna

7. Data: 2006-08-30 12:34:19

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jurek <g...@g...pl> napisał(a):

> " Jeff" <j...@g...pl> a écrit dans le message de news:
> ed3scu$750$...@i...gazeta.pl...

> jaja sobie robisz Jeff-owa!?

..juz ci tlumaczylem na innej grupie cymbale, ze nie zostawia sie nicku osoby
na ktorej post sie odpowiada, bo kazdy inteligentny i rozumny czlowiek domysla
sie z ukladu znakow graficznych z kim sie dyskutuje...

..to co napisalem w moim poscie, to niestety prawda i latwo to sprawdzic,
gdyz jest to kolejny nick pod ktorym ukrywa sie na tej grupie Andrzej Cz.

..widocznie mafia medyczno-farmaceutyczna i cyklisci zaczeli go sledzic..,
he, he, he...

.A ciebie tylko AnnaKlay nadal przesladuje ?...no coz, wspolczuje...

----
Jeff

8. Data: 2006-08-30 14:51:01

Od: Senicz <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

wszystko zalezy od twojej orientacji genetycznej. jesli jestes
wegetarianka genetyczna to wszelkie bialka i inne pochodzenia
zwierzecego beda szkodliwe. Musisz sprawdzic swoj genotyp dietetyczny.

9. Data: 2006-08-30 15:41:47

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Senicz pisze:

> wszystko zalezy od twojej orientacji genetycznej. jesli jestes
> wegetarianka genetyczna to wszelkie bialka i inne pochodzenia
> zwierzecego beda szkodliwe.

Bo w jelitach siedza takie male krasnoludki i oznaczaja czerwona
karteczka aminokwasy z bialek zwierzecych, a zielona - z roslinnych,
tak, zeby komorki wiedzialy, od ktorych maja chorowac, a od ktorych nie?
Wlodku, widziales juz moze te krasnoludki? ;)

10. Data: 2006-08-30 18:52:35

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> gdyz jest to kolejny nick pod ktorym ukrywa sie na tej grupie Andrzej Cz.
> .A ciebie tylko AnnaKlay nadal przesladuje ?...no coz, wspolczuje...

ale sie pieknie wsciekasz! :)))))))
tylko napij sie czegos , bo przy tej produkcji piany i jadu padniesz z
pragnienia :)

Jurek

Minerały Schindele.
chipsy