Jaka Lodówka?

1. Data: 2005-09-05 19:44:54

Temat: Jaka Lodówka?
Od: "__\\/\\/aldek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o opinie nt. lodówek Mastercook i LG.
Szukam chłodziarki z zamrażarką, ok. 300 l.
Czy technologia "no frost" sprawdza się w codziennym używaniu?
Jakieś uwagi, inne propozycje?
TIA -
waldek

2. Data: 2005-09-06 20:31:43

Temat: Re: Jaka Lodówka?
Od: "GoldSilver" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "__\/\/aldek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Szukam chłodziarki z zamrażarką, ok. 300 l.
> Czy technologia "no frost" sprawdza się w codziennym używaniu?

Ja kupiłem przeszło dwa miesiące temu LG GR-459QQA i jestem bardzo
zadowolony.
A Mastercook to chyba były Wrozamet? Trzymałbym się z daleka.
Myślę, że w chłodnictwie i klimatyzacji LG jest OK.
Link do niej na stronie LG:
http://pl.lge.com/prodmodeldetail.do?actType=search&
page=1&modelCategoryId=060103&categoryId=060103&pare
ntId=0601&modelCodeDisplay=GR-459QQA&model=NOTHING
Ceną na tej stronie się nie przejmuj bo ja ją kupiłem za 2400,00.
Pozdrawiam
GS

3. Data: 2005-09-08 11:32:15

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "GoldSilver" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
> Ja kupiłem przeszło dwa miesiące temu LG GR-459QQA i jestem bardzo
> zadowolony.
> Ceną na tej stronie się nie przejmuj bo ja ją kupiłem za 2400,00.

A gdzie dokładnie ją kupiłeś w takiej cenie?
I.

4. Data: 2005-09-08 15:43:49

Od: "GoldSilver" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <M...@b...pl> napisał w
wiadomości news:dfp7bh$fml$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "GoldSilver" <b...@n...pl> napisał w
> wiadomości
>
> A gdzie dokładnie ją kupiłeś w takiej cenie?
> I.

Kędzierzyn-Koźle - os. Piastów (ul. Łokietka 2) - Domator Service.
GS

Co robic? !!!!
płyta gazowa
Wylewki - jak powinny schnąć i czy polewać
[Gdzie] Producent frontów kuchennych
Oświetlenie w kostce brukowej - jakie?