Jaką MAŁĄ pralkę wybrać?

1. Data: 2004-01-26 12:25:06

Temat: Jaką MAŁĄ pralkę wybrać?
Od: "Tomasz Haratynowicz" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Musi byc pakowana normalnie - nie od góry, a szerokość nie może przekroczyć
55 cm :-(

Znalazłem takie:
Pralka ELECTROLUX EW 1170C
Pralka CANDY AQUAMATIC 10 T
ale mało o nich wiem.

Może ktoś którąś z nich ma i cos może o nich powiedzieć, a może ktoś zna
inne...

1. Data: 2004-01-26 12:55:55

Temat: Re: Jaką MAŁĄ pralkę wybrać?
Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Haratynowicz wrote:

> Znalazłem takie:
> Pralka ELECTROLUX EW 1170C
> Pralka CANDY AQUAMATIC 10 T
> ale mało o nich wiem.
>
> Może ktoś którąś z nich ma i cos może o nich powiedzieć, a może ktoś zna
> inne...

Candy 8T - prawe 2 lata bezawaryjnej, cichutkiej pracy.
Uwqażaj na literkę T - oznacza to dodatkową ręczną regulację temperatury,
której w modelu bez T nie ma. Cyfra oznacza tysiące obrotów przy wirowaniu.
IMO 8 tyś starcza.

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

1. Data: 2004-01-26 13:11:54

Od: Dominika Widawska <d...@m...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Michal Kwiatkowski wrote:

> Cyfra oznacza tysiące obrotów przy wirowaniu.
> IMO 8 tyś starcza.

Chyba raczej setki.
Nie oderwalbys skarpet od bebna po 8000obr/min.
:-)))))))))

Dominika

1. Data: 2004-01-26 13:19:01

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominika Widawska" <d...@m...szczecin.pl> napisał w
wiadomości news:bv33i7$5r7$1@zeus.man.szczecin.pl...
> [...] Nie oderwalbys skarpet od bebna po 8000obr/min.
> :-)))))))))

Po 8000obr/min to mógłby być problem z oderwaniem bębna od ściany :)

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
KOTY. KOTY SĄ MIŁE

1. Data: 2004-01-26 14:26:22

Od: "ania" <aniamh@gdgs.# @! %. eranet.pl_#@!%> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Kwiatkowski" <m...@p...odspamiacz.com> napisał w
wiadomości

> Candy 8T - prawe 2 lata bezawaryjnej, cichutkiej pracy.
> Uwqażaj na literkę T - oznacza to dodatkową ręczną regulację temperatury,

ja tez mam taka mala candy - ale troche starsza (aquamatic ale nie pamietam
ile) pralka ma prawie 11 lat, przez pierwsze 8 prala kilka razy w tygodniu
z wad - to jak "zalazla" kamieniem taka rureczka dorpowadzajaca wode - to
woda lala sie pod pralke, naprawa szybka i we wlasnym zakresie
pralka ta tez nie lubi "klajstrowatych" proszkow (ale to chyba zadna nie
toleruje)
ostatnio wymieniana byla pompka wody - bo cala byla zniszczona przez proszek
w kazdym razie - taka candy jest fajna, dobrze dziala i nawet malo halasuje
i przede wszystkim zjamuje malo miejsca (tylko ze to jest 3 kg)

ania
www.aem.pl GG: 1145538
osiolek F650 CS i jeszcze 143 spiace kucyki

1. Data: 2004-01-26 14:31:29

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wrote:

> Użytkownik "Dominika Widawska" <d...@m...szczecin.pl> napisał w
> wiadomości news:bv33i7$5r7$1@zeus.man.szczecin.pl...
>
> Po 8000obr/min to mógłby być problem z oderwaniem bębna od ściany :)

setki, setki - własnie "wymyślam" obrotomierz do auta stąd tysiące :-D
BTW - nie miałbym nic przeciwko 8 tyś - suszenie by odpadło :-D
--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

1. Data: 2004-01-26 14:51:48

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wrote:

> Użytkownik "Michal Kwiatkowski" <m...@p...odspamiacz.com> napisał
> w wiadomości news:bv38in$f84$1@news.onet.pl...
>

> ...razem z tym bębnem? :)
... ścianą, szafką w kuchni gdzie stoi pralka itp :-D
Ale przede wszytskim eksterminowałoby raz na zawsze monstrum skarpetkożene
;-)
--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

1. Data: 2004-01-26 14:52:32

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2004-01-26 15:05:14

Od: Hanka Skwarczyńska <hanusia@[asiowykrzyknik]euler.matfiz.polsl.gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Kwiatkowski" <m...@p...odspamiacz.com> napisał
w wiadomości news:bv39or$i94$1@news.onet.pl...
> [...] Ale przede wszytskim eksterminowałoby raz na zawsze
> monstrum skarpetkożene
> ;-)

Ooo, widzisz. O tym nie pomyślałam. Jak już kupisz tę pralkę, to
powiadomisz grupowiczów, gdzie można się wpisywać na listę do
wypożyczenia, prawda? :)

Pozdrawiam
Hanka, od weekendu uboższa o jedną ulubioną pasiastą pięciopalczastą
--
Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek

1. Data: 2004-01-26 16:00:52

Od: Michal Kwiatkowski <m...@p...odspamiacz.com> szukaj wiadomości tego autora

Hanka Skwarczyńska wrote:

> [...]
> wypożyczenia, prawda? :)
>
> Pozdrawiam
> Hanka, od weekendu uboższa o jedną ulubioną pasiastą pięciopalczastą

Ależ oczywiście :-)

--
pozdrawiam;
Michał Kwiatkowski

kto ma pralkę "Holiday 603" firmy Candy?
"swieczki" do starego zyrandola
nietypowe kompakty warszawskie
Sedes kompaktowy Cersanit EKO2000 E020N
Uszczelnianie okien