Jaka dieta w Anoreksji...

1. Data: 2001-09-05 20:13:22

Temat: Jaka dieta w Anoreksji...
Od: "Michal" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szukam wszelkich diet ktore moge zastosowac w anoreksji. Za wszelkie
propozycje / strony www bede wdzieczny.

Pozdrawiam,
Michal

2. Data: 2001-09-05 20:38:40

Temat: Re: Jaka dieta w Anoreksji...
Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9n618c$p3j$1@news.tpi.pl>, m...@b...pl says...
> Szukam wszelkich diet ktore moge zastosowac w anoreksji. Za wszelkie
> propozycje / strony www bede wdzieczny.

Sugerujesz scisla diete?;-))

3. Data: 2001-09-06 09:06:20

Od: "Michal" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik jacek <j...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:MPG.
1...@n...tpi.pl...
> In article <9n618c$p3j$1@news.tpi.pl>, m...@b...pl says...
>
> Sugerujesz scisla diete?;-))

Jak bym pisal do ciebie to by bylo duzymi literami. Dla innych to jest oczyw
iste. Sprawdz w encyklopedii co znaczy slowo ANOREKSJA.

Michal

4. Data: 2001-09-06 09:12:28

Od: "Michal" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciezki masz dowcip. Nie zauwazyles ";-))" na koncu? Doskonale wiem co to
> anoreksja i dlatego zartuje.

To akurat nie temat do zartow...

Michal

5. Data: 2001-09-06 09:13:09

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9n7ecj$rin$1@news.tpi.pl>, m...@b...pl says...
> [...]
> iste. Sprawdz w encyklopedii co znaczy slowo ANOREKSJA.

Ciezki masz dowcip. Nie zauwazyles ";-))" na koncu? Doskonale wiem co to
W duzej mierze po prostu zalezy ta dieta od stanu chorej i jej
wspolpracy.

6. Data: 2001-09-06 13:33:05

Od: "AnieszkaP" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal <m...@b...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9n618c$p3j$...@n...tpi.pl...
> Szukam wszelkich diet ktore moge zastosowac w anoreksji. Za wszelkie
> propozycje / strony www bede wdzieczny.

Wymaga to scislej wspolpracy zywieniowca, psychologa i pacjenta, Z taka
osoba pracuje sie indywidualnie, nie mozna powiedziec ze sa jakies diety na
anoreksje.

Aga

7. Data: 2001-09-06 14:13:32

Od: "2Mat" <n...@2...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Szukam wszelkich diet ktore moge zastosowac w anoreksji. Za wszelkie
> propozycje / strony www bede wdzieczny.

Ciekawy problem.
Pierwsza myśl to ... dieta normalna, regularna, mająca pare tys. kcal/db.
I to bez czynności i środków oczyszczających charakterystycznych dla
zaburzeń jedzenia (prowokowanie wymiotów, biegunek czy odwadnianie się).

Aczkolwiek anoreksja to schorzenie bardzo trudne do leczenia.
Terapia nie zawsze jest skuteczna. Zdarza się, że tym młodym dziewczynom nie
da się pomóc.

Trochę informacji na ten temat (nie diety ale samej choroby) można znaleźć
na stronach:
http://www.psychiatria.pl/archiwum_wyn/351
http://www.psychiatria.pl/archiwum_wyn/355
http://www.poradnikmedyczny.pl/archiwum_wyn.php3?Ide
ntyfikator=277
http://www.poradnikmedyczny.pl/archiwum_wyn/451
--
---
Pozdrowiania

8. Data: 2001-09-06 15:17:50

Od: jacek <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <9n8097$9ot$1@news.tpi.pl>, n...@2...com.pl says...

> [...]
>
> Aczkolwiek anoreksja to schorzenie bardzo trudne do leczenia.
> Terapia nie zawsze jest skuteczna. Zdarza się, że tym młodym dziewczynom nie

A nie masz wrazenia ze czesciowo jest tak jak w ostatnim zdaniu (tylko
rozwijajac) - z definicji anoreksji trudno jest zastosowac odpowiednia
diete? Bo jezeli ona nie chce jesc to jak ma wspolpracowac przy
"prawidlowej" diecie? Pozatym na jakim etapie? Bo jak juz lezy w szpitalu
z kacheksja to "dieta" jest raczej kroplowkowa.

9. Data: 2001-09-06 16:06:14

Od: "Michal" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik 2Mat <n...@2...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał
:9n8097$9ot$...@n...tpi.pl...

> [...]
> I to bez czynności i środków oczyszczających charakterystycznych dla
> zaburzeń jedzenia (prowokowanie wymiotów, biegunek czy odwadnianie się).

No ale sa rozne diety. Mysle, ze ta normalna to moze byc dobra, ale powrot d
o normalnej wagi potrwalby zbyt dlugo. Chodziloby mi o diete wysokokaloryczn
a, moze wysokobialkowa... No wiadomo, jesli organizm jest oslabiony i jest s
pora niedowaga to nalezy starac sie ten proces odwrocic w miare krotkim czas
ie. Uwzglednic tez trzeba, ze chora ma obkurczony zoladek i trudno jest przy
swajac duze porcje pokarmu. Dlatego lepiej mniej a bardziej kalorycznie. Nie
stety 99% diet na WWW ma przeciwstawny cel, stad trudno cos znalezc...

> Aczkolwiek anoreksja to schorzenie bardzo trudne do leczenia.
> Terapia nie zawsze jest skuteczna. Zdarza się, że tym młodym dziewczynom n
ie
> da się pomóc.

Chodzi o zapewnienie optymalnego zywienia w tym przypadku. Leczenie szpitaln
e o ostatecznosc - ze wzgledu na "przerwe w zyciorysie", no i stres psychicz
ny...

Dzieki,
Michal

10. Data: 2001-09-06 16:07:41

Od: "Michal" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "prawidlowej" diecie? Pozatym na jakim etapie? Bo jak juz lezy w szpitalu
> z kacheksja to "dieta" jest raczej kroplowkowa.

No nie jest na szczescie tak zle. Wspolpracowac chce, tylko przy zwyklej die
cie wydaje sie nie byc rezultatow...

Michal

bezsennosc
chondromalacja rzepki
Niski poziom leukocytów
Dziecko urodzone przez rodzicow spokrewnionych...
PILNE - bol glowy po wizycie u dentysty!!!!