Jaka dobra patelnia zeliwna

31. Data: 2012-02-20 22:32:07

Temat: Re: Jaka dobra patelnia zeliwna
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Feb 2012 23:27:13 +0100, Ikselka napisał(a):

> Od razu się zniechęciłam. Ale patrz, co znalazłam - i chyba tu wreszcie
> "wyląduję":
> http://www.robin.pl/patelnia-carbone-plus1

Upss, chyba już ktoś podawał ten link.
--

XL

32. Data: 2012-02-20 22:51:54

Od: KRZYZAK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Feb 2012 23:32:07 +0100, Ikselka napisał(a):

> Upss, chyba już ktoś podawał ten link.

Tutaj producent:
http://www.debuyer.com/product.php?id=14&cat=14&back
ground=bleu1

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

33. Data: 2012-02-20 22:57:38

Od: "JBP" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od razu się zniechęciłam. Ale patrz, co znalazłam - i chyba tu wreszcie
> "wyląduję":
> http://www.robin.pl/patelnia-carbone-plus1
>
> XL no i fajnej żeliwnej emaliowanej też poszukam

Do wyrobów f-my Ilsa tak szybko się nie zniechęcaj. Pokrycie pokryciu i
produkt produktowi nie są równe.
Ja mam ich grill (duży) :
http://www.galeriakuchenna.pl/index.php?id3=17&id4=1
1&id5=3&pokaz=1&sid=7d4ca34ecc994b34049a658daf16f4c5

i jest "bajkowy". Jeden z moich najlepszych zakupów.
Zwykłą patelnię i wok tytanowy (nie pamiętam firmy) też posiadam, ale -
podobnie, jak pisała Medea - mają cienkie i delikatne pokrycie. Co z tego,
że dosyć ładne. Nie budzą zaufania.

JBP

34. Data: 2012-02-21 07:41:19

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-02-20 23:51, KRZYZAK pisze:

> Tutaj producent:
> http://www.debuyer.com/product.php?id=14&cat=14&back
ground=bleu1

Wyglądają całkiem nieźle, ale obawiałabym się, że będą się nagrzewać
uchwyty, bo nie są niczym izolowane. Używasz tych patelni?

Ewa

35. Data: 2012-02-21 08:07:56

Od: KRZYZAK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 21 Feb 2012 08:41:19 +0100, medea napisał(a):

> Wyglądają całkiem nieźle, ale obawiałabym się, że będą się nagrzewać
> uchwyty, bo nie są niczym izolowane. Używasz tych patelni?

Tak. Robia sie po prostu cieple. Podczas normalnej pracy nie potrzeba
rekawicy.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)