Jaka farba?

1. Data: 2004-10-11 22:16:00

Temat: Jaka farba?
Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Helo. Pytanie na prośbę mamy, ja się nie znam, nie farbowałam się jeszcze
jak dotąd. Chodzi o jakąś fajną farbę, z tych ogólnie dostępnych, która
ładnie by pokryła siwe włosy, dała ładny kolor tzn. chodzi tu o blond, taki
raczej jasny, złoty czy coś, no i żeby trwała była i oczywiście nie
niszczyła włosów. Myślałam o Safirze, wiem że chwaliłyście tutaj, tylko
właśnie chodzi mi nie tylko o polecenie konkretnej farby, ale też odcienia,
wiecie pewnie same jak to różnie wychodzi w stosunku do tych niby próbek,
które pokazują. Głównie chodzi o to, żeby te siwe pokryć i żeby kolor nie
wyszedł żółty.
Poradzicie coś? Bo mama właśnie się obcięła i praktycznie farby jej nie
zostało, poprzednio farbowała się u fryzjera, ale w domu jednak taniej.
Pozdrówka.
Maga

1. Data: 2004-10-12 08:32:15

Temat: Re: Jaka farba?
Od: "NaNcy" <n...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <v...@u...megapolis.pl> napisał w wiadomości
> [...]
taki
> raczej jasny, złoty czy coś, no i żeby trwała była i oczywiście nie

Ja polecam serdecznie L'oreal Excellence Creme (taka różowa seria, bo jest
tez niebieska, chyba). Bardzo fajnie pokrywa siwe włosy (widze po mamie).
Blondy są dosyć trwałe. Sama używam blondu L'oreala. Fajnie pachnie i jest
dołączone serum na zniszczona koncówki, przed farbowaniem. Jesli chodzi o
kolor to mama używa bardzo jasnego blondu (9). NIe wychodzi zbyt siwy, jak
wszystkie popielate, ale nie jest tez żólty. Gerneralnie to ciepły blond,
który polecam!

--

NaNcy

1. Data: 2004-10-12 19:24:42

Od: "mips" <mips@.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maga" <v...@u...megapolis.pl> napisał w wiadomości
> Chodzi o jakąś fajną farbę, z tych ogólnie dostępnych, [...]

Garnier Colour Naturals. Czy jakoś tak. Mam na myśli tę, którą
reklamuje Brodzikowa.

--
mips

1. Data: 2004-10-13 13:05:11

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-12 21:24,Użytkownik mips ziewnął szeroko i rzekł:

> Garnier Colour Naturals. Czy jakoś tak. Mam na myśli tę, którą
> reklamuje Brodzikowa.

Dopiszę się.
Ja jestem (za namową mips -> cmok!) posiadaczką już trzeciej farby
"brodzikowej" z kolei i jestem bardzo zadowolona. Farbowałam włosy, ho
ho, chyba ze trzy czy cztery miesiące temu, kolor schodzi bardzo
równomiernie, a włosy są nadal lśniące. Do tego farba jest tania.

Krusz.
w locie

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-10-15 16:45:34

Od: "mips" <mips@.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> Ja jestem (za namową mips -> cmok!)

Bo się zaróżowię! ;)

> posiadaczką już trzeciej farby
> "brodzikowej" z kolei i jestem bardzo zadowolona.

Trzeciej? Brąz i czerń pamiętam. Co jeszcze? :)

--
mips

1. Data: 2004-10-18 09:21:40

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-15 18:45,Użytkownik mips ziewnął szeroko i rzekł:

> Trzeciej? Brąz i czerń pamiętam. Co jeszcze? :)

W kolejności chronologicznej:
brąz, rubinowa czerń, czerń (bez bajerów). :)

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-10-20 16:05:05

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał/a w news:cl0204$dop$1@atlantis.news.tpi.pl:

> rubinowa czerń

A cóż to? Ładne? :)

Ja wierna jestem klasycznej czerni, chociaż ostatnio przerzuciłam się
na wersję pt. kolor własny + trwała.

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

1. Data: 2004-10-21 14:18:05

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-20 18:05,Użytkownik mips ziewnął szeroko i rzekł:

> A cóż to? Ładne? :)

Bardzo ładne :) Wygląda w sumie jak czerń, natomiast pod światło ma
rozmaite bordowe refleksy.

> Ja wierna jestem klasycznej czerni, chociaż ostatnio przerzuciłam się
> na wersję pt. kolor własny + trwała.

A ja chcę zaeksperymentować z ciemnym fioletem. Zobaczymy :)

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-10-21 20:59:03

Od: mips <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszyzna napisał/a w news:cl8glk$i85$2@nemesis.news.tpi.pl:

> Bardzo ładne :) Wygląda w sumie jak czerń, natomiast pod światło
> ma rozmaite bordowe refleksy.

Obejrzałam dziś w Naturze. Na zdjęciu na opakowaniu wygląda na ciemną
czerwień.

> A ja chcę zaeksperymentować z ciemnym fioletem. Zobaczymy :)

A ja zobaczyłam śliczne odcienie blondu (jako że jestem zielonooką
szatynką, niebieskooka blondynka stanowi dla mnie ideał urody ;)) i
zapragnęłam posiadać jasne pasemka. Może się odważę :)

mips

1. Data: 2004-10-22 11:51:58

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-10-21 22:59,Użytkownik mips ziewnął szeroko i rzekł:

> Obejrzałam dziś w Naturze. Na zdjęciu na opakowaniu wygląda na ciemną
> czerwień.

Ale na moich włosach wyszła dużo ciemniejsza :)

Krusz.

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

wybor podkladu???
dla urody i zdrowia
puder sypki brazujacy
allegro
Witajcie drodzy mam tydzien i nie wiem co robic:-(