dla urody i zdrowia

1. Data: 2004-10-11 16:30:56

Temat: dla urody i zdrowia
Od: "JW" <j...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie !
Mam do zaoferowania wykonanie analizy piewiastkowej włosa - stosunkowo
niedrogi test labolatoryjny wykonany na spektrometrze emisji atomowej -
Rewelacja! Jest to wygodna i nieinwazyjna metoda diagnozowania stanu
odżywienia organizmu i można ją wykożystać w leczeniu otyłości.
Więcej na priva : j...@v...pl

1. Data: 2004-10-12 11:02:25

Temat: Re: dla urody i zdrowia
Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

JW <j...@p...com> napisał(a):
> Mam do zaoferowania wykonanie analizy piewiastkowej włosa - stosunkowo
> niedrogi test labolatoryjny wykonany na spektrometrze emisji atomowej

a dokładnie jak niedrogi?

> Rewelacja! Jest to wygodna i nieinwazyjna metoda diagnozowania stanu
> odżywienia organizmu i można ją wykożystać w leczeniu otyłości.

wygodna? czyli można Ci wysłać pocztą jeden z włosów znalezionych na
grzebieniu, a Ty odeślesz wyniki?

1. Data: 2004-10-12 12:17:10

Od: "Jolanta Pers" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakiś spamer napisał był:

> wykożystać w leczeniu otyłości.

A pozwala wykryć, czy ktoś jest dysortografem, przygłupem, czy tylko niechlujem?

JoP

1. Data: 2004-10-12 12:31:43

Od: "justa" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jolanta Pers <o...@a...pl> napisał(a):
> A pozwala wykryć, czy ktoś jest dysortografem, przygłupem, czy tylko
niechlujem

imho, wyzywanie kogoś zamiast kulturalnego zwrócenia mu uwagi jest na jeszcze
niższym poziomie niż popełnianie błędów ortograficznych.

1. Data: 2004-10-12 13:14:29

Od: "Jolanta Pers" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

justa <j...@g...pl> napisał(a):

> niechlujem
>
> imho, wyzywanie kogoś zamiast kulturalnego zwrócenia mu uwagi jest na
> jeszcze niższym poziomie niż popełnianie błędów ortograficznych.

A ktoś kogoś wyzywał? Pytanie jak pytanie.

(Nie lubię spamerów, naciągaczy i niechlujów. Trzy w jednym to po prostu
mniodzio, samo wchodzi pod glana.)

JoP

1. Data: 2004-10-12 13:17:55

Od: "Anna J." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jolanta Pers" napisał ...
> (Nie lubię spamerów, naciągaczy i niechlujów. Trzy w jednym to po prostu
> mniodzio, samo wchodzi pod glana.)

A chamów?
:/
A.

1. Data: 2004-10-12 17:34:28

Od: "Jolanta Pers" <j...@S...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna J." <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "Jolanta Pers" napisał ...
>
> A chamów?
> :/

Też.

JoP

puder sypki brazujacy
allegro
Witajcie drodzy mam tydzien i nie wiem co robic:-(
najtansze sklepy internetowe z kosmetykami ?
Jak podcinać włosy