Jaka glebokosc biblioteczki?

1. Data: 2003-07-09 22:04:15

Temat: Jaka glebokosc biblioteczki?
Od: "Marudzik" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Musze zdecydowac jak gleboka ma byc biblioteczka. Powinna byc jak
najplytsza, zeby mozna bylo sie poruszac w pomieszczeniu, ale jednoczesnie
praktyczna, tzn. powinny zmiescic sie w niej ksiazki. Wiem, ze bywaja
ksiazki olbrzymki, ale zdecydowana wiekszosc jest chyba "normalna". Co
powiecie na 30cm? Wystarczy?
Marudzik

1. Data: 2003-07-10 06:40:00

Temat: Re: Jaka glebokosc biblioteczki?
Od: "huck" <d...@d...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

, ale jednoczesnie
> [...]
bywaja
> ksiazki olbrzymki, ale zdecydowana wiekszosc jest chyba "normalna".
na normalne ksiazki starcza 20 [i to z zapasem]
30 to jusz na olbrzymki :) albumowe [chociaz mam atlas na ktorego 50
to za mało]
huck

1. Data: 2003-07-10 12:45:25

Od: "ninja" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co
> powiecie na 30cm? Wystarczy?

Chwalony na grupie regał Billy z Ikei ma głębokość 28 cm.
Pozdrawiam.

ninja

1. Data: 2003-07-10 14:11:44

Od: Jo'Asia <j...@r...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

ninja wystukał:

> Co

> Chwalony na grupie regał Billy z Ikei ma głębokość 28 cm.
> Pozdrawiam.

I dlatego na ksiażki nadaje się średnio. Na jeden rząd za głęboki, na dwa
- może być trochę za płytki... ;)

Jo'Asia

--
__.-=-. Joanna Słupek j...@h...pl .-=-.__
--<()> http://bujold.fantastyka.net/ http://esensja.pl/ <()>--

1. Data: 2003-07-10 14:18:09

Od: Scalamanca <s...@N...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jo'Asia pisze w news:rf1se2o0t6do.dlg@dustpuppy.sloth.hell.pl

> I dlatego na ksiażki nadaje się średnio. Na jeden rząd za głęboki, na dwa
> - może być trochę za płytki... ;)

U mnie na jeden sprawdza się doskonale. Moje podręczniki mają ok.
20 cm, czasem więcej. Dobrze, że można przekładać półki, bo nie
zmieściłyby się na woskość. :-)

A biblioteczka u mnie w domu ma 23 cm głębokości. Sporo książek
się mieści, ale część wystaje. :(( Zwłaszcza albumy i co większe
słowniki.

--
Pozdrowieństwa,
Scally

1. Data: 2003-07-10 14:19:54

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Thu, 10 Jul 2003 00:04:15 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <m...@p...onet.pl> i powiedziała:

> [...]
> praktyczna, tzn. powinny zmiescic sie w niej ksiazki. Wiem, ze bywaja
> ksiazki olbrzymki, ale zdecydowana wiekszosc jest chyba "normalna". Co

Zdecydowanie za dużo. 20 cm na książki wystarczy
(najpopularniejsze mają szerokość maksymalnie 14 cm). Zobacz, ile
procent książek to albumy czy książki niestandardowe (u mnie to ok. 1%).

Zuzanka

*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski

1. Data: 2003-07-11 09:19:49

Od: "Marudzik" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wszystkim za pomoc. Jeszcze ostatecznie nie zdecydowalam, ale zrobie
glebokosc pomiedzy 20 a 30cm.
Marudzik

1. Data: 2003-07-15 14:02:32

Od: "Anna Sheridan" <a...@o...com.au> szukaj wiadomości tego autora

"Marudzik" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> Dzieki wszystkim za pomoc. Jeszcze ostatecznie nie zdecydowalam, ale
zrobie
> glebokosc pomiedzy 20 a 30cm.
> Marudzik
A jakby tak zrobic 2 dolne polki szersze? A te wyzej wezsze? Bedzie miejsce
i dla ludzi i dla ksiazek.
Ania
(remove me before replying)

Okapy firmy Akpo - prosba o opinie
Szukam szafek do pokoju w okleinie brzozowej.
Jak ocenić atmosfere panującą w klatce/budynku??
SPRZEDAŻ EUROPALET
podlałam kwiatka, napiły się też panele ...