Jaka grupa dyskusyjna na temat zdrowia

1. Data: 2013-12-08 16:52:30

Temat: Jaka grupa dyskusyjna na temat zdrowia
Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos z Was zna jakas grupe dyskusyjna na temat zdrowia czlowieka.
Przygladalem sie troche grupie pl.sci.medycyna ale tam jest ruch niewielki,
wiekszosc postow to spamy a na te prawdziwe praktycznie nikt nie odpowiada.
Czy znacie taka grupe gdzie faktycznie mozna by uzyskac odpowiedz od
specjalisty a nie od takiego samego petenta jak ja?

--
Tomasz

2. Data: 2013-12-08 19:00:21

Temat: Re: Jaka grupa dyskusyjna na temat zdrowia
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przygladalem sie troche grupie pl.sci.medycyna ale tam jest ruch
> niewielki,

Kiedyś był większy.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2013-12-10 21:48:07

Od: Leszek Serdyński <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz" <t...@g...com> napisał w wiadomości
> Czy ktos z Was zna jakas grupe dyskusyjna na temat zdrowia czlowieka.

Na onecie są fora dotyczące różnych konkretnych chorób (np. borelioza)

4. Data: 2013-12-10 23:04:07

Od: "Tomasz" <t...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Tomasz" <t...@g...com> napisał w wiadomości
>
> Na onecie są fora dotyczące różnych konkretnych chorób (np. borelioza)

Czy znasz jakies forum dotyczace miażdżycy?
Gdzie dokladnie tego szukac na "onecie" czy na www.onet.pl ja tam nie widze
zadnych forów.
Oswieć mnie nieco.

--
Tomasz

5. Data: 2013-12-11 18:02:48

Od: Leszek Serdyński <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy znasz jakies forum dotyczace miażdżycy?
> Gdzie dokladnie tego szukac na "onecie" czy na www.onet.pl ja tam nie
> widze zadnych forów.
> Oswieć mnie nieco.

Faktycznie, wprowadziłem Cię w błąd. Byłem przekonany, że to onet :)

http://forum.gazeta.pl/forum/k,1281317,Zdrowie.html

Miażdżycy nie widzę, ale może coś znajdziesz bliskiego

> --
> Tomasz

Nie tylko ortografia
Podrobka ryzu Basmati w Lidlu