Jaka jest różnica między 2000 Calorie a More Lashes...

1. Data: 2004-12-27 16:59:19

Temat: Jaka jest różnica między 2000 Calorie a More Lashes...
Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

... poza nazwą, oczywiscie? :-) Który z nich bardziej Wam odpowiada?
Na 2000 Calorie nie mam co narzekać bo przez ponad rok spisywał się ok ale
pomyślalam zeby tym razem sprawic sobie coś innego. A wybór jest
następujący:
- wyżej wspomniany More Lashes MF
- Coup de Theatre Bourjois
- Double Extension
- Loreal Longitude
Tusz ma nie sklejac rzęs ale być na nich dość widocznym i nie wywoływać po
kilku h efektu pandy :-) Co polecacie? A może lepiej nic nie kombinować i
kupić 2000 bo reszta to kicha? ;-)
Fenks! :)

Pozdr.
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-12-27 17:30:45

Od: "Margaret" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> [...]
ale
> pomyślalam zeby tym razem sprawic sobie coś innego. A wybór jest

napisz cos wiecej o swoich rzesach,sa dosc dlugie,geste,ale po prostu chcesz
wzmocnic efekt?
Mnie odpowiada 2000calorie, jesli chodzi o More Lashes to nie mialam, ale
zbiera bardzo pozytywne opinie. Double Extension - na poczatku bylam
zachwycona, potem jakos tak grudki sie robily, nieladine rozdzielal rzesy, w
ogole duzo babrania. Coupe -nie mialam,ale one sa chyba dosc podobne z DE
:). Longditude moge przyrownac dzialaniem do MF, moze nie pogrubia tak,ale
na pewno ladnie rozdziela i wydluza, nie osypuje się.
Ze swojej strony moge Ci polecic Lorealowego Cil Plume (featherlash),
naprawde dobry niedrogi tusz, bardzo dobrze rozdzielajacy rzesy, albo Loreal
4x Volissime, obydwa , moim zdaniem- lepsze od Longditude( jak to sie
pisze?).
Obecnie mam Cil Pluma, stosowanego na baze Lancome (cil booster,ale juz
wysycha i zaniedlugo do wyrzucenia bedzie) i sprawuje sie naprawde dobrze.
Troche lepiej niz MF :).

1. Data: 2004-12-27 19:47:30

Od: "M" <n...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości
> ... poza nazwą, oczywiscie? :-) Który z nich bardziej Wam odpowiada?

Ja wole More Lashes. To jest pierwszy tusz, który od pierwszego ruchu
szczoteczką jest super. Nie nabiera się go zbyt dużo, nie rozmazuje sie, nie
klei rzęs. Chyba troche lepiej wydłuża moje rzęsy niż 2000 kalorii. Miałam
go już kilka razy. Teraz mam ultra volume M. Astor. Teraz już może być ale
na początku pukałam się w głowe, ze "zdradziłam" More Lashes. Na pewno do
niego wrócę.
Maciejka

1. Data: 2004-12-27 19:51:03

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ania, sącząc kawkę, wyklepał:

> [...]
> po
> kilku h efektu pandy :-) Co polecacie? A może lepiej nic nie kombinować i

Nie wiem, jak reszta, ale nie inwestuj w Coupe de Theatre. Pieniądze
wyrzucone w błoto. Biała baza podrażnia oczy (ach, te jedwabne
drobinki...), czarna po jednym pociągnięciu nie daje żadnego efektu, a po
dwóch rzęsy potrzebują reanimacji. Skleja strasznie. Zero teatralnego
efektu. Przynajmniej u mnie tak było. Ja odradzam. Już o wiele lepsze
efekty daje Volume Glamour i na przykład Maybelline Turbo Boost. Tylko ten
drugi skleja, wredniak, rzęsy. Innych, wymienionych przez Ciebie nie
używałam, więc Ci nie pomogę :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2004-12-27 20:00:49

Od: "hihi" <h...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@b...wroc.pl> napisał w wiadomości

> Tusz ma nie sklejac rzęs ale być na nich dość widocznym i nie wywoływać
po
> kilku h efektu pandy :-)

Ja się tu podczepię. Kończy mi się własnie rimmel i chcę kupić sobie nowy
tusz. Do cech wymaganych zaliczam widoczne wydłużenie. Jak ma się do tego
ten nowy burżuj, talons aiguilles? Rzeczywiście wydłuża, czy po prostu ma
taką dziwną nazwę?

Pzdr.
hiver

1. Data: 2004-12-27 20:23:25

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ... poza nazwą, oczywiscie? :-) Który z nich bardziej Wam odpowiada?

More Lashes jest bardziej "suchy" w porównaniu z 2000kcal. efekt na rzęsach
daja taki sam, ale 2000kcal jest sporo tańszy (i mam wrażenie, ze
wydajniejszy). osobiście wolę 2000kcal. Nie mam nic do zarzucenia More
lashes, ale skoro nie oferuje nic więcej niż 2000kcal, a jest droższy, to
nie widzę sensu kupowania go.

1. Data: 2004-12-27 20:23:40

Od: 'madzik' <m...@t...beztego.com> szukaj wiadomości tego autora

Ania:

> Na 2000 Calorie nie mam co narzekać bo przez ponad rok spisywał się ok ale
> pomyślalam zeby tym razem sprawic sobie coś innego. A wybór jest
> następujący:
> - wyżej wspomniany More Lashes MF

Jedyny efekt, jaki dostrzegam na moich rzesach, to to, ze sa
ciemniejsze. Ani nie wyglada,zeby ich bylo specjalnie wiecej, ani jakos
wybitnie dluzsze.
Fakt, w maire neutralny zapach (dla mnie to b. wazne), nie skleja, nie
kruszy sie (mzoe dlatego, ze w miare nowy...)

> - Coup de Theatre Bourjois

Nie uzywalam

> - Double Extension

Jeden z nielicznych, ktore zuzylam do samego konca - ale chyba nie
powtorze. Widocznie wydluzal i pogrubial moje rzesy. Pod koniec
(stary?...) zaczal sie kruszyc. Zapach ok, brak uczulenia. Biala czesc
sie zbrylila mniej wiecej w polowie paczki i skonczyla szybciej niz czarna.

> - Loreal Longitude

nie uzywalam

> Co polecacie? A może lepiej nic nie kombinować i
> kupić 2000 bo reszta to kicha? ;-)

Jesli bylas naprawde zadowolona z 2000C, to ja bym przy nim zostala, i tyle.

--
Magda

1. Data: 2004-12-27 20:35:34

Od: patka <p...@g...nomorespam.com> szukaj wiadomości tego autora

* Ania [2004-12-27 17:59]:
> [...]
> Na 2000 Calorie nie mam co narzekać bo przez ponad rok spisywał się ok ale
> pomyślalam zeby tym razem sprawic sobie coś innego. A wybór jest

W moim przypadku wygrywa bezapelacyjnie 2000C. More Lashes chyba troszke
bardziej wydluza rzesy, jednak 2000C duzo bardziej pogrubia i w
przypadku moich cieniutkich rzes daje duzo lepszy i wyrazniejszy efekt.

hej
patka

1. Data: 2004-12-27 22:11:49

Od: "Kaczka" <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

hihi wrote:

> Jak ma się do tego ten nowy burżuj, talons aiguilles? Rzeczywiście
wydłuża,
> czy po prostu ma taką dziwną nazwę?

wydłuża, ale efekt jest bardzo naturalny;
2000C wydłuża bardziej, ale też pogrubia czego ten talons absolutnie nie
robi :-)

1. Data: 2004-12-28 10:41:58

Od: Justyna Iwańska <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

justy napisał(a):

> More Lashes jest bardziej "suchy" w porównaniu z 2000kcal.

Dokładnie jest bardziej suchy, co w przypadku moich rzęs jest plusem, bo
faktycznie po jego użyciu mam zero posklejanych rzęs, za to są bardzo
ładnie rozdzielone. W przypadku 2000 sklejanie się zdarzało, a more
lashes wcale tego nie robi i faktycznie wydaje się jakby było więcej
rzęs. Ma niestety tylko jedną wadę, przez to, że jest suchy staje się
niewydajny... Mimo wszystko jak wykończę 2000 kupuje z powrotem more
lashes i juz go nie zdradzę :)

Jeszcze taka dygresja: zawsze jak miałam pomalowane rzęsy more lashes
koleżanki pytały co to za tusz, że mam *takie* rzęsy. Generalnie dla
mnie more lashes jest faworytem!

Justyna
Moje nowe "stare" zdjęcie:
http://poznan4u.pl/pyrypy.php?s=su&u=708

Maszynka do włosów :)
do posiadaczek duzych biustow
lokowka z chowajacymi sie zabkami
MAKIJAŻE-TIPSY*WROCLAW* ATRAKCYJNE CENY
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-12-27)