Jaka koszula i krawat

1. Data: 2006-06-01 08:07:01

Temat: Jaka koszula i krawat
Od: ternyk <t...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Nie wiem, czy to odpowiednia grupa, ale spróbuje :)
Proszę o poradę jaką koszule i krawat wybrać tak aby pasowało do
grafitowego garnituru oraz zeby nie kłócilo się zbytnio z ubraniem
partnerki, która ma być w brązowym kostiumie z motywami kwiatowymi. Na
pewno grafit i brąz tak sobie pasują ale już nic na to nie da sie zrobić
:) dlatego może choć koszulą i krawatem coś poprawić. Myślałem o koszuli
jasnej np ecru + krawat pewnie jakiś ciemny z jakimiś kwiatami
delikatnymi. Chyba, że krawat w pasy srebrno, jasno i ciemno szare bo
jej się taki podobał, ale koszula do tego pewnie jakas ciemna, tylko, że
wtedy w moim ciemnym garniturze obawiam się że byłbym za ciemno ubrany a
okazja to wesele a nie pogrzeb :).

Przy okazji: czarny płaszcz do kolan (tylko taki mam) na taką pogode jak
dziś na czarny garnitur może być? :)

Z góry dzięki za porady :)

pozdrowienia,
ternyk

2. Data: 2006-06-02 20:53:23

Temat: Re: Jaka koszula i krawat
Od: asp420 <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale chyba ubierasz sie "dla siebie, a dla partnerki" wiec coz za roznica?
Troche tego nie rozumiem. Jak ona ubierze sie na rozowo to ty tez? :-p To moze
zmien partnerke ;-
)

Co do plaszcza - mozesz sie zdziebko zgrzac.

3. Data: 2006-06-02 21:57:02

Od: "Hania " <v...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

asp420 <a...@g...pl> napisał(a):

> [...]
>
> zmien partnerke ;-
> )
>
> Co do plaszcza - mozesz sie zdziebko zgrzac.

ja bym tez zignorowala to "niepasowanie" - moze bym sie zastanowila,
gdybyscie Wy byli parą młodą, a tak? nie widze powodu. Zdecydowanie dobrze
podpowiada Ci intuicja - jasna koszula rozweseli, a okazja ku temu wlasnie.
Daloabym cos nie z bialo-czarnego telewizora, do grafitu wiele kolorów
pasuje, kremowa (lub ecru) koszula to IMO dobry pomysl, krawat moglby miec
elementy bordo nawet. IMO smialo mozes wziac marynarke do sklepu z odzieza
meska i poprosic o porade - w wiekszosci ekspedientki maja oko, chetnie tez
doradzaja. Najlepiej zapytac o zdanie ze dwie panie.

Reasumujac - kolor garnituru daje szerokie pole do popisu. Element jasny by
sie przydal, mozesz tez dac ciemniejsza koszule, ale wtedy jasniejszy, wrecz
kontrastowy krawat.

odnosnie plaszcza - nie chodzi o to wesele, prawda? pewnie, ze czarne do
czarnego jest OK. Na wesele unikaj czarnego.
pozdr.Hania

odpadajacy akryl
Dlaczego piecze???
osad i pylki w perfumach