Jaka kuchnia?

1. Data: 2005-12-07 14:04:22

Temat: Jaka kuchnia?
Od: "bogna" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam przed sobą zakup nowej kuchni i nie mam pojęcia, jaką wybrać. Na pewno
płyta będzie gazowa, piekarnik albo gazowy, albo elektryczny i na pewno chcę
zabezpieczenia przeciwwypływowe gazu. Może kosztować do 2tys.zł. Może ktoś z
użytkowników poleci mi coś ciekawego? Będę bardzo wdzięczna.
Bogna

2. Data: 2005-12-07 20:16:49

Temat: Re: Jaka kuchnia?
Od: "Bogi" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zabezpieczenia przeciwwypływowe gazu. Może kosztować do 2tys.zł. Może ktoś z
> użytkowników poleci mi coś ciekawego? Będę bardzo wdzięczna.

W zeszłym tygodniu zakupiłem mastercook'a kge4379 dynamic.
Na razie jest ok, cena do wytrzymania trochę poniżej 1200 zł.
Tu masz linka do kuchenek
http://www.mastercook.com.pl/produkty_lista.php?cate
goryID=22

Pozdrawiam.

3. Data: 2005-12-07 21:07:13

Od: Olo <w...@j...cy> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-12-07 15:04, bogna napisał(a):
> [...]
> zabezpieczenia przeciwwypływowe gazu. Może kosztować do 2tys.zł. Może ktoś z
> użytkowników poleci mi coś ciekawego? Będę bardzo wdzięczna.

Ja bym zaproponował to
http://www.mastercook.pl/produkty_szczegoly.php?prod
uctID=607, zakupiona
z 2 tygodnie temu. Dałem 1100zl, ale później znalazłem w necie sklepy
z ceną poniżej 1000 zł.

Olo
Mój adres zakodowany ROT13.

4. Data: 2005-12-08 09:09:00

Od: "Milaga" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
W zeszłym tygodniu kupiłam
http://www.mastercook.pl/produkty_szczegoly.php?prod
uctID=195
- 1400zł w sklepie internetowym.
Pozdrawiam Agnieszka

5. Data: 2005-12-08 12:52:06

Od: "Bogi" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam!
> [...]
Ale nie produkują białej. W normalnym z agd 1250 kraków.

6. Data: 2005-12-08 13:03:19

Od: "Milaga" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale nie produkują białej. W normalnym z agd 1250 kraków.

Widziałam kiedyś białą w Media Markt - nie podobała mi się (brzydko wygląda
czarna tablica rozdzielcza w połączeniu z biała obudową - ale to kwestia
gustu). Ta faktycznie była tańsza. W jakim sklepie AGD w Krakowie spotkałeś
3483X za 1250zł? Przeszukałam cały Kraków i najtaniej znalazłam w Woltelu.

7. Data: 2005-12-08 22:53:26

Od: "Aragorn" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie bede jutro kupowal
ja kupuje z gazowym piekarnikiem z racji tego ze mam ryczalt na gaz a to
wypiekow jakie ja robie to nie musze miec termoobiegu kupuje Amike 60cm
szer. oczywiscie z zabezpieczeniem przeciwwyplywowym

Aragorn

koszt remontu mieszkania ?
jaką farbą pokryć starą farbę
Awaria pol grzejnych w Amice!