Jaką kupić spawarkę do metaloplastyki?

1. Data: 2007-09-21 07:35:37

Temat: Jaką kupić spawarkę do metaloplastyki?
Od: "ZS" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupiłem elementy stalowe na balkony i 20m płotu. Jednak stara duża spawarka
transformatorowa (nie znane parametry) jest trochę za mocna albo złe
elektrody mam (stare ;) Wprawdzie wczoraj zespawałem 2mm kontowniki i w
miare to wygląda ale troche czasu zeszło przy tym, nie próbowałem dospawywać
do nich tralek na balkon jeszcze ale bedzie trudno.
Zastanawiam się jaką spawarkę kupić do tej pracy. Chciałbym jak najtańszą
(do 800-900zł) ponieważ raczej później sporadycznie bede uzywał. Czy taki
MIG
http://www.allegro.pl/item246370624_polautomat_spawa
lniczy_mig105g_dekatech_drut.html
będzie OK? A może do takiej roboty lepsza bedzie inwertorowa?
http://www.allegro.pl/item246196253_spawarka_inwerto
rowa_100a_gysmi_125_opcja_tig.html

A może najpierw odpowiednie elektrody kupić do tranformatorowej choć wydaje
mi sie że i tak bedzie za mocna do takiej precyzyjnej roboty.

2. Data: 2007-09-21 10:22:14

Temat: Re: Jaką kupić spawarkę do metaloplastyki?
Od: Sen <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> http://www.allegro.pl/item246370624_polautomat_spawa
lniczy_mig105g_dekatech_drut.html

troche lichy pradowo.. ale generalnie do tej roboty to migomat bedzie
najlepszy, za taki 160A zaplacisz ok 900zl..

Pozdrawiam
S.

3. Data: 2007-09-25 09:47:58

Od: "pluton" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> troche lichy pradowo.. ale generalnie do tej roboty to migomat bedzie
> najlepszy, za taki 160A zaplacisz ok 900zl..

Ech, ale czasy. Migomat za <=900. Chyba musze kupic :)
800 dalem za inwertorowke rok temu.

pozdrawiam
pluton

4. Data: 2007-09-26 12:07:05

Od: "ZS" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> troche lichy pradowo.. ale generalnie do tej roboty to migomat bedzie
> najlepszy, za taki 160A zaplacisz ok 900zl..

Dokładnie tak jest bo pozyczyłem taki 150A i najlepiej wychodzi na max
prądzie. A jak na 100A to już troche gorzej.
Taki pozyczałem i chyba taki kupie
http://www.allegro.pl/item246834194_migomat_160_drut
_gwarancja_fv_dystrybutor_okazja.html
a może ktos widział taniej albo lepsze za tą cene?

5. Data: 2007-09-26 13:32:09

Od: Sen <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

ZS wrote:

> [...]
> http://www.allegro.pl/item246834194_migomat_160_drut
_gwarancja_fv_dystrybutor_okazja.html
> a może ktos widział taniej albo lepsze za tą cene?

mozna kupic w normalniej firmie (nie na allegro), z gwarancja firmy
profimig, ponoc ma lepszy cykl pracy (tj 25%) choc obudowa wyglada tak
samo (choc mi nie udalo mi sie go jeszcze przegrzac). Ja taki kupilem -
z rolka drutu + przesylka zaplacilem 890zl.
S.

6. Data: 2007-09-26 14:48:13

Od: "ZS" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Tylko gdzie tego szukać? Na necie znalazłem ale za 1100zł

Zalety odkurzaczy centralnych.
Pomięta skóra
samozamykacz do furtki
kominek - palenie drewnem z rozbiorki