Jaka lodowka

1. Data: 2003-09-18 11:59:06

Temat: Jaka lodowka
Od: "Raven" <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka chlodziarko zamrazarke wolnostojaca kupic w cenie do 2000 zl ?
Wielkosc max 180 cm.
Myslalem nad:
elektrolux (A, 2 kompresory, 192/) ERB3044, ER8230B (z naciskiem na nia
wlasnie)
Whirpool 5720 (A+)

Jaka jeszcze dobra lodowka w klasie A lub A+ ?

1. Data: 2003-09-18 12:17:47

Temat: Re: Jaka lodowka
Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Raven" <2...@w...pl> wrote in message
> [...]
> wlasnie)
> Whirpool 5720 (A+)
>
> Jaka jeszcze dobra lodowka w klasie A lub A+ ?

Jak kiedys policzylismy na grupie - klasa A daje tak kosmiczne oszczednosci
w porownaniu z B ze biorąc pod uwagę różnice w cenie wydatek zwroci sie po
12 latach...

Zaslav

1. Data: 2003-09-18 12:33:57

Od: "Raven" <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak kiedys policzylismy na grupie - klasa A daje tak kosmiczne
oszczednosci
> w porownaniu z B ze biorąc pod uwagę różnice w cenie wydatek zwroci sie po
> 12 latach...

Czyli A+ po 6 latach ?
Tak naprawde roznica w cenie nie jest tak porazajaca...
A faktycznie przelicajac nawet jesli to 100 kWh na rok ... to niewiele sie
oszczedza...
ale jakos do mnie przemawia klasa A ;)
pozdrawaiam

1. Data: 2003-09-18 12:52:33

Od: "Hadaar" <h...@w...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak kiedys policzylismy na grupie - klasa A daje tak kosmiczne
> oszczednosci w porownaniu z B ze biorąc pod uwagę różnice w cenie
> wydatek zwroci sie po 12 latach...

No tak ale mozna sie tez kierowac wzgledami ekologicznymi. Jesli cenia nie
jest najistotniejszym czynnikiem to mysle ze warto zdecydowac sie na A
chocby z tego wzgedu. A jak bedzie nas duzo to ziarnko do ziarnka... i
przyczynimy sie do czystrzych wod i powietrza a to juz jest wartosc o ktora
warto powalczyc.

Pozdrawiam, Hadaar

1. Data: 2003-09-18 18:01:08

Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Raven" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
> Jaka chlodziarko zamrazarke wolnostojaca kupic w cenie do 2000 zl ?
> Wielkosc max 180 cm.

A pojemnosc lodówki ?

Karol

1. Data: 2003-09-18 18:33:09

Od: "KrzysioK" <k...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mam podobne ograniczenia, dodatkowo lodowka min. 200l.

Zastanawiam sie nad Boschem. Sa 3 lodowki 170cm wysokosci i ~200l
pojemnosci. Fakt, ze klasa B, ale to drugorzedne. Typy te juz chyba wychodza
ze sprzedazy, bo teraz weszly nowe ulepszone po ~2500 :-(.

Elecrolux dla mnie zbyt zarowiasty w srodku (zielen), Whirlpool fajny, ale
troche proporcje nie te (2 szuflady zamrazarki - niskie drzwi).

Sa jeszcze dosyc rozsadne Gorenje (http://www.gorenje.pl). Firma chyba na
oko na poziomie Whirlpoola.

1. Data: 2003-09-18 19:06:21

Od: PARKER <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KrzysioK wrote:
> [...]
>
> Elecrolux dla mnie zbyt zarowiasty w srodku (zielen), Whirlpool fajny, ale
> troche proporcje nie te (2 szuflady zamrazarki - niskie drzwi).

Witam!!

Boscha miał znajomy - porażka - cały czas psuje się. Miałem Whirpoola-
słabe plastiki pękają rączki . Miałem Elekroluxa- coś się popsuło
chyba termostat ale serwis to oni mają super - naprawili bez
problemów na gwarancji - więc mogę Ci polecić . Byłem z niej bardzo
zadowolony, Teraz jest z niej zadowolna moja była żona .
PZDR
Adam

1. Data: 2003-09-19 06:45:23

Od: "Raven" <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A pojemnosc lodówki ?

Najlepiej ponad 200 l
Na zamrazarce mi nmiej zalezy dletego moze byc 2 szuflady (tak jak w
whirpoolu).

1. Data: 2003-09-19 07:44:39

Od: "Beer" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaka chlodziarko zamrazarke wolnostojaca kupic w cenie do 2000 zl ?
> Myslalem nad:
> elektrolux <...> Whirpool 5720 (A+)

Wśród odpowiedzi nie pojawiła się w ogóle Amica.
Coś nie tak z ich produktami?
Szczerze mówiąc kupiłem u nich lodówko-zamrażarkę do zabudowy
i złego słowa nie mogę powiedzieć. Ceny mają korzystne, design
często ładniejszy (wiem - kwestia gustu) od "renomowanych"
Whirlpoolów i innych...
No chyba, że mają jakieś wady, o których nie wiem...

1. Data: 2003-09-19 10:36:57

Od: "krzys" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Whirlpoolów i innych...
> No chyba, że mają jakieś wady, o których nie wiem...

mam lodówkę do zabudowy Amici i jestem zadowolony
rodzice też mają wolnostojącą Amicę i też jest super
co do innych firm nie mogę się wypowiedzieć

odbior mieszkania cd-jakie usterki sa zasadne?
środki Amway-a. Warto?
środki AmWay-a. warto?
kuchnia mastercook - opinie?
Pytanie wazne