Jaka lodówka ? Whirpool ? Amica ? A może coś innego ???

1. Data: 2003-09-01 13:06:15

Temat: Jaka lodówka ? Whirpool ? Amica ? A może coś innego ???
Od: "/// Kaszpir ///" <u...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam !

Planuje zakup lodówko-zamrażarki. Lodówko-zamrazarka musi posiadac
zamrażarke na dole i i sama lodówko-zamrażarka musi być klasy energetycznej
A. Starczy mi 1 agregatowa.

I tu zaczyna się pytanie :)

No cóż na lodóko-zamrażarke nie chce wydać zbyt dużo kasy. Myślałem nad
1200zł.

W tej cenie znalazłem lodówke Amica ACZ3101P za 1199zł w lokalnym sklepie w
moim mieście.
http://www.amica.com.pl/prods.php?pID=ACZ3101P&cID=4
7

Pomyślałem tez o Whirpoolu ARC 5710 , ale niestety jest on droższy o 300zł
od Amica.
http://www.whirlpool.com.pl/katalog.xml?/lang=PL/car
t=20/id=276/tabs=1/sub=1
/301176-975933-91853

U mnie w domu od kilku lat działa lodóko-zamrażarka Amicki i nie mam do niej
zbyt dużo zastrzeżeń. No może takie że po uplywie gwarancji tzreba było
wymienić całe drzwi bo ... pękły .. Co do głośności to przecietnie.

Czytałem bardzo dużo złego o Amice , że nowe lodowko-zamrażarki są bardzo
głośne i że mało trwałe ...

Zależy mi aby lodówko-zamrażarka była jak najcichsza , gdyż będzie stała w
kuchni w której nie ma drzwi .. i niechciałbym aby jakieś dziwne odgłosy nie
dokuczały mi podczas snu ...

A może macie inne propozycje ? Te 300zł to naprawde dla mnie sporo ...
Więc jednak myślałem o najtańszych lodówkach ...

/// Kaszpir ///

1. Data: 2003-09-02 06:37:36

Temat: Re: Jaka lodówka ? Whirpool ? Amica ? A może coś innego ???
Od: "MarcinP" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kuchni w której nie ma drzwi .. i niechciałbym aby jakieś dziwne odgłosy

Nie masz zadnej pewnosci, ze lodowka ktora kupisz bedzie cicho pracowac
(bez wzgledu na firme).

MarcinP

1. Data: 2003-09-02 08:16:39

Od: "ZarJan" <Janzar[usun_to]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "/// Kaszpir ///" <u...@s...pl> napisał w
wiadomości news:bivg71$ofi$1@inews.gazeta.pl
> [...]
> energetycznej A. Starczy mi 1 agregatowa.
>
> I tu zaczyna się pytanie :)
>
> No cóż na lodóko-zamrażarke nie chce wydać zbyt dużo kasy. Myślałem

[...]
mam L - Ż firmy gorenje, pracuje bardzo cicho, cena ~1190, nie pamietam
typu, wysokość około 160cm. Na razie jestem zadowolony.Aha, klasa B, jest
czynnik chłodzący R600. Podobno różnica pomiędzy zużyciem energii pomiędzy
A i B jest około 30 kW na rok. Uważam , że cenowo to jest prawie nic.

ZarJan

1. Data: 2003-09-02 11:38:33

Od: "rafal grynfelder" <r...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

> mam L - Ż firmy gorenje, pracuje bardzo cicho,

ile dB?

rg

1. Data: 2003-09-02 17:08:55

Od: "/// Kaszpir ///" <u...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czynnik chłodzący R600. Podobno różnica pomiędzy zużyciem energii pomiędzy
> A i B jest około 30 kW na rok. Uważam , że cenowo to jest prawie nic.

No widzisz , a mi zalezy aby była minimum klasy A a nawet A+ ...
Jesli w tej samej cenie można mieć lodówkę jeszcze oszczedniejszą to czemu
nie ?

A jeśli porównanie klasy A vs klasa B

ACZ3101P - klasa A - 281 KWh na rok
ACZ3105P - klasa B - 380 KWh na rok

Więc 99 KWh na rok

A dla porównania Whirpool klasa A+ - 219 KWh na rok czyli aż o 161 KWh
mniej niż w klasie B ...

/// Kaszpir ///

1. Data: 2003-09-03 21:10:56

Od: "Karol" <a...@b...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "/// Kaszpir ///" <u...@s...pl> napisał w
wiadomości news:bj2int$6a4

> [...]
> ACZ3105P - klasa B - 380 KWh na rok
>
> Więc 99 KWh na rok
>
> A dla porównania Whirpool klasa A+ - 219 KWh na rok czyli aż o 161

A jaka jest roznica w cenie i kiedy Ci sie to zwroci ?

Moze lepiej sie zastanow do czego ta lodowka ma sluzyc, czyli jaka pojemnosc
potrzebujesz.

Pozdrawiam,
Karol

1. Data: 2003-09-05 09:39:58

Od: "ZarJan" <Janzar[usun_to]@op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rafal grynfelder" <r...@f...pl>
napisał w wiadomości news:bj1vkr$qj7$1@atlantis.news.tpi.pl

> ile dB?
>
> rg

Niestety nie mam czym zmierzyć :-P, ale praktycznie to prawie jej nie
słychać. Będę miał czas to poszukam info w instrukcji i podam.

ZarJan

1. Data: 2003-09-05 18:37:04

Od: "ZarJan" <j...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZarJan" <Janzar[usun_to]@op.pl> napisał w
wiadomości
> [...]
prawie jej nie
> słychać. Będę miał czas to poszukam info w instrukcji i

Pzrykro mi ale w instrukcji nie ma danych liczbowych
odnośnie hałasu.

ZarJan

1. Data: 2003-09-12 19:52:45

Od: "ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

whirpool nie polecam
robetr
> [...]
>
> Niestety nie mam czym zmierzyć :-P, ale praktycznie to prawie jej nie
> słychać. Będę miał czas to poszukam info w instrukcji i podam.

Co to za kuchenki mikrofalowe ????
[spam] Zegary domowe produkcji METRON - wspaniałe wzory
Rolety okienne
pralka Whirlpool AWG 681
Likwidacja grzejnika i co z oplatami