Jaka mała pralka?

1. Data: 2002-08-27 18:00:59

Temat: Jaka mała pralka?
Od: "Berger" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jestem zainteresowany zakupem małej pralki Candy, biorę pod uwagę modele:

1. AQ8T
2. HOLIDAY 81
3. HOLIDAY 1000 (Na WWW Candy nie ma opisu tego modelu, w sklepie
otrzymałem informację, że jest coś takiego w ofercie, ale nikt nie wie czym
różni się od 1000TL)
4. HOLIDAY 1000TL

Czy ktoś z Was ma jakieś doświadczenia wynikające z posiadania
którejkolwiek z tych pralek. Proszę o pomoc w wyborze jednej z nich. Jakimi
istotnymi funkcjami one się różnią?
pzdr.
rb.

1. Data: 2002-08-28 01:00:59

Temat: Re: Jaka mała pralka?
Od: "Marcin" <s...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Berger" <b...@w...pl>
> Jestem zainteresowany zakupem małej pralki Candy, biorę pod uwagę modele:
>
> 1. AQ8T

Ja ją mam, jestem zadowolony. Miałem tylko problem bo kupiłem model z
uszkodzonym zamkiem ale po naprawieniu jest OK.

--
Marcin

1. Data: 2002-08-28 07:24:09

Od: "Joanna" <dziubdziub@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Berger" <b...@w...pl> wrote in message news:akget6$f03$1@news.tpi.pl...
> 2. HOLIDAY 81
Uytkuje takowa (chyba ze moja to model 80, nie jestem w stanie powiedziec, w
kazdym razie ma 34 cm glebokosci, poj. 4,5 kg) od lat 3. Nie mam zadnych
problemow. Jest cicha, stoi stablilnie w jednym kacie lazienki. Najczesciej
uzywany program nr 7 - trwa 45 minut.

Joanna

1. Data: 2002-08-29 07:56:24

Od: "cholo" <c...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

jezeli 33cm to polecam Candy Holiday 1000,
wczoraj kupilismy w MediaMarkt za 1390,
od 4 lat mamy Holiday 80 i do tej pory jestesmy zadowoleni,
pzdr,
cholo

1. Data: 2002-08-30 20:31:22

Od: "Radek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 3. HOLIDAY 1000 (Na WWW Candy nie ma opisu tego modelu, w sklepie
> otrzymałem informację, że jest coś takiego w ofercie, ale nikt nie wie

jeśli zależy ci na niskiej pralce to jeszcze elektrolux robi taką. Niestety
nie pamiętam oznaczenia ale mogę sprawdzić. No i ten elektrolux jest raczej
lepszy a niewiele droższy

Radek

[sprzedam] TANIO dzialke w Zalesiu Dolnym 3.2 tys m2
poleccie firme w Warszawie (drzwi antyw.)
Pralka c.d.
Furtka i wywoz smieci
developer i wlaz na dach-komin