Jaka najlepsza metoda diagnostyczna?

1. Data: 2005-12-14 11:37:02

Temat: Jaka najlepsza metoda diagnostyczna?
Od: "Wojtek" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.Od jakiegoś czasu moja żona ma dolegliwości zoładkowo jelitowe
(bóle,wzdęcia,nieprzyjemny posmak w ustach-gorycz,zaparcia,bóle głowy
osłabienie i ogólnie złe samopoczucie)

USG-nic nie wykazało
Gastroskopia-nic

Co mozna byłoby jeszcze w diagnostyce zrobic ?

Zakładam,ze moze aparatura albo lekarz się nie przyłozył.

Gdzie sa najlepsze osrodki diagnostyczne tego typu dolegliwości?Oczywiscie na
terenie Polski.Moze znacie Panstwo jakies nowe sposoby diagnozy?

Pozdrawiam

PS.Będe wdzieczny za każda podpowiedż.

2. Data: 2005-12-14 15:47:06

Temat: Re: Jaka najlepsza metoda diagnostyczna?
Od: Jaroslaw Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek wrote:
> [...]
>
> Gdzie sa najlepsze osrodki diagnostyczne tego typu dolegliwości?Oczywiscie na
> terenie Polski.Moze znacie Panstwo jakies nowe sposoby diagnozy?

Badania moczu, kału (ort-??) oraz krwi. To są podstawowe badania
stwierdzająco jakie można później zalecić, co nie jest w normi i co
jeszcze trzeba sprawdzić.

Osobiście polecam neico odtruć organizm, być może przestać uzywać jakiś
leków (ale nie bez wcześniejszech konsultacji z lekarzem) oraz zmienić
dietę, na lekkostrawną.

Naprawdę ciężko postawic konkretną dianozę czy rady... ale myślę że
lekarz z odopwiednimi danymi będzie umiał wam pomóc.

Pozdrawiam.

--
Jarosław Grzyb [PL] <g...@o...pl>
Blog : http://octopian.prv.pl/blog/

3. Data: 2005-12-14 16:23:22

Od: "Marcin K." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaroslaw Grzyb napisał(a):
> [...]

przyznam że miałem to samo co twoja żona i po przejrzeniu netu zrobiłem
z ciekawości wymaz gardła i okazało się że mam ale nie wiele candida

http://www.zdrowie.klips.org/cichy_zabojca_nowy.htm

tak wiem,wiem zaraz zostane wyśmiany przez lekarzy że to ma każdy i że
to coś nie ma wpływu na samopoczucie jak mi już 2 lekarzy powiedziało w
przychodni,ale powiem szczerze że jestem na diecie od miesiąca i się
troszkę poprawiło

więc może w tym kierunku

p.s. lekarzem nie jestem :)

4. Data: 2005-12-14 22:02:17

Od: Jaroslaw Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin K. wrote:

> [...]
> to coś nie ma wpływu na samopoczucie jak mi już 2 lekarzy powiedziało w
> przychodni,ale powiem szczerze że jestem na diecie od miesiąca i się

Jeśli to ma związek (a faktyczeni może mieć, trzeba przeprowadzić
badania wraz z próbkami (te niedziałajace leki, zapomniałem jak się
nazywają) i wtedy bedzie ładnie widać, bo może faktycznie...

--

dietetyk
Cytologia i inne badania?
dziwne swiatełka przed oczami ?