Jaka o wada nadwzrocznosc i krotkowzrocznosc

1. Data: 2001-05-26 08:27:02

Temat: Jaka o wada nadwzrocznosc i krotkowzrocznosc
Od: "Marcin Kwoczala" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Jaka o wada nadwzrocznosc i krotkowzrocznosc?

dzieki!

2. Data: 2001-05-26 08:41:31

Temat: Re: Jaka o wada nadwzrocznosc i krotkowzrocznosc
Od: Jacek <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Kwoczala napisał:

> Jaka o wada nadwzrocznosc i krotkowzrocznosc?

> Jaka o wada nadwzrocznosc i krotkowzrocznosc?

Jaka owada nadwzrocznosc i krotkowzrocznosc ?
Poeta ?
zlap owada i zbadaj ;-)

3. Data: 2001-06-01 20:58:27

Od: "alda" <a...@c...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wita!
krótkowzr-dobrze widzisz rzeczy bliskie, źle widzisz rzeczy oddalone,
nadwzr.-odwrotnie: nie mozesz czytać, za to dalekie odległości widzisz
niczym sokół;)
pozdro
alda

Marcin Kwoczala napisał(a) w wiadomości: <9enp6v$ch$1@news.tpi.pl>...

4. Data: 2001-06-07 11:30:49

Od: "news" <...@k...et.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alda" <a...@c...wp.pl> napisał w wiadomości
> Wita!
> krótkowzr-dobrze widzisz rzeczy bliskie, źle widzisz rzeczy oddalone,
> nadwzr.-odwrotnie: nie mozesz czytać, za to dalekie odległości widzisz
> niczym sokół;)
Chyba, ze masz mala dalekowzrocznosc, to jeszcze przeczytasz. Mam kumpla,
ktory ma
zdiagnozowana dalekowzrocznosc na +3.0D i +2.5 D i normalnie czyta bez
okularow (u osob
majacych dalekowzrocznosc nastepuje tenedencja do oddalania kartki, zeszytu,
ksiazki, ktora czytaja!,
a u niego nie!).
Po za tym sokół ma daleko wieksza rozdzielczosc wzroku niz czlowiek, ktorego
rozdzielczosc jest podyktowana rozmiarami
komorek czopkonosnych i precikonosnych!
> pozdro
> alda

Pozdrawiam Micol!

laserowe usuwanie krotkowzrocznosci
konferencje medyczne
Czy w okolicach Katowic mozna udac sie do wizjonetyka?
Proszę o radę
Proszę o radę