Jaka pralka: Bosch, Electrolux, Siemens, Ariston?

1. Data: 2005-06-17 12:57:53

Temat: Jaka pralka: Bosch, Electrolux, Siemens, Ariston?
Od: "Romek" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jaką bardzo dobrą pralkę polecicie za około 1500-2000 pln ?
Trawała, niezawodna, nowoczesna, funkcjonalna itp.
Czy lepiej coś ze sprawdzonych niemieckich marek: Bosch, Electrolux, Siemens,
czy może Ariston/indesit i dokupienie gwarancji na 5 lat ?
Jaki konkretnie model jest teraz wart zainteresowania ?

Pozdrawiam
Romek

2. Data: 2005-06-17 13:42:14

Temat: Re: Jaka pralka: Bosch, Electrolux, Siemens, Ariston?
Od: "budweiser" <budweiser/wytnij@konto./wytnij/pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czy może Ariston/indesit i dokupienie gwarancji na 5 lat ?
> Jaki konkretnie model jest teraz wart zainteresowania ?

pare dni temu tez mialem dylemat ale kupilem w koncu Bosh wfo 2062 myslalem
tez nad elektroluxem ele
odradzono mi ze wzgledu na czesci drogie :)
bosh 5lat gwarancji na beben (ale beben jest praktycznie wieczny i to w
kazdej pralce chyba:)
2 lata na calosc w 3 roku 50% tansze czesci w 4 roku 30% tansze czesci mam
nadzieje ze
podziala to troche lat :)

3. Data: 2005-06-18 09:50:00

Od: "Katarzyna S" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Ja rowniez miałam podobny dylemat i wybrałam ponad rok temu Bosch WRC 1066.
Sprawuje sie bardzo dobrze nie wychodzi spod szafek w kuchni , gdy wchodzi
na wysokie obroty stoi bez drgania tylko slychac swist. Bardzo jestem
zadowolona. Poprzednio miałam doczzynienia ze dwa lata temu z Candy no i
róznica kolosalna.Szczególnie w tym ruszaniu sie. Jestem na to wrazliwa bo
pralka stoi pod blatem kuchennym.
Wczesniej ogladałam jescze najnowsze Amici ale nalezy uwazac na szuflade
ktora słabo sie wysuwa.
Polecam zakup w sklepie internetowym w ktorym mozna zaoszczedzic pare
złotych ale uprzednio obejzec na zywo wybrany model.
Pozdrawiam Kasia S

4. Data: 2005-06-18 10:27:46

Od: "budweiser" <budweiser/wytnij@konto./wytnij/pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam zakup w sklepie internetowym w ktorym mozna zaoszczedzic pare
> złotych ale uprzednio obejzec na zywo wybrany model.

tez myslalem o tym ale jak doliczylem koszty wysylki to wcale sie nie
oplacalo :)

5. Data: 2005-06-18 13:18:50

Od: Maciek M <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

budweiser napisał(a):

> tez myslalem o tym ale jak doliczylem koszty wysylki to wcale sie nie
> oplacalo :)

a patrzyles tu:
http://www.maximedia.pl/agd/

--
Pozdrawiam, Maciek M.
GG: 4043660

6. Data: 2005-06-18 15:01:32

Od: "budweiser" <budweiser/wytnij@konto./wytnij/pl> szukaj wiadomości tego autora

a patrzyles tu:
http://www.maximedia.pl/agd/

i tu i jeszcze w wielu innych :)
jak by mi za przesylke nic nie policzyli to 30zl taniej maja niz dalem w
sklepie na miejscu za pralke i nic specialnie nie targowalem :)

7. Data: 2005-06-18 16:54:48

Od: Mariusz 'BB' Trojanowski <m...@a...in.sig> szukaj wiadomości tego autora

On 6/17/2005 2:57 PM, Romek wrote:

> [...]
> czy może Ariston/indesit i dokupienie gwarancji na 5 lat ?
> Jaki konkretnie model jest teraz wart zainteresowania ?

To ja polecę: http://www.avans.pl/sklep/ i pralkę Electrolux EWT 1011,
która jest tam właśnie w promocji w naprawdę niezłej cenie. Kupiłem
właśnie u nich ten model 2 tygodnie temu teściom, sam używam od prawie
3 lat EWT 1255, czyli modelu wyższego, ale bardzo podobnego w
konstrukcji i naprawdę polecam.

--
Pozdrawiam @ Mariusz Trojanowski @@@ slotyzmok @ narod!ru (s <-> z)
"U nas się na wszelki wypadek jednemu i drugiemu odrąbuje głowę. Nuż

8. Data: 2005-06-19 10:41:23

Od: Maciek M <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

budweiser napisał(a):

> [...]
> jak by mi za przesylke nic nie policzyli to 30zl taniej maja niz dalem w
> sklepie na miejscu za pralke i nic specialnie nie targowalem :)

to masz dobry sklep. u mnie np. zmywarki sa srednio kilka stowek drozsze
niz w tym sklepie internetowym :-(

9. Data: 2005-06-19 10:44:46

Od: Maciek M <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mariusz 'BB' Trojanowski napisał(a):

> To ja polecę: http://www.avans.pl/sklep/
u mnie w miescie jest sklep Avans ale ceny maja wyzsze niz w tym
internetowym (tz. Avans - niby to samo) a do tego tragiczna obsluga :-(

10. Data: 2005-06-19 11:41:08

Od: "budweiser" <budweiser/wytnij@konto./wytnij/pl> szukaj wiadomości tego autora

to masz dobry sklep. u mnie np. zmywarki sa srednio kilka stowek drozsze
niz w tym sklepie internetowym :-(

zwykly avans + troche taniej niz na ich stronie internetowej :)

Jakie używacie półki na CD/DVD ?
pytanko o mikrofalowke
Gdzie materace na wymiar?
Szukam płytkiej wąskiej zmywarki
Jakie tabletki do zmywarki Whirlpool, ewenuralnie jakie specyfiki do niej ?