Jaką pralkę ładowaną od góry polecacie?

1. Data: 2006-08-16 19:04:58

Temat: Jaką pralkę ładowaną od góry polecacie?
Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Nosze sie z zamiarem kupna takiego ustrojstwa lecz nie wiem ktora jest
dobra. Producentow wielu, ceny przerozne....
Kwota do wydania ok. 2000zl. Whirlpool, Electrolux, AEG, Bosch, Indesit????
(Mastercook, Amica, Gorenje, Ardo - odpadaja)
POMOCY!!!

Pozdrawiam
Marcin

2. Data: 2006-08-16 20:04:43

Temat: Re: Jaką pralkę ładowaną od góry polecacie?
Od: "Grzegorz" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Kwota do wydania ok. 2000zl. Whirlpool, Electrolux, AEG, Bosch,
> Indesit????
> (Mastercook, Amica, Gorenje, Ardo - odpadaja)

Mieliśmy Whirlpoola 6-th Sense. Ten szósty zmysł to była złosliwość. Po
dwóch latach walki po prostu go wyrzuciliśmy na śmietnik (tj. poszedł do
utylizacji). Słabo prał, nie odwirowywał, rdzewaił i przeciekał.
Kupiliśmy Mastercooka i jesteśmy zadowoleni - pierze dobrze i cicho, nie ma
z nim najmniejszych problemów.

Pozdrawiam
G.

3. Data: 2006-08-16 20:12:22

Od: "Javko" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz" napisał w wiadomości
> [...]
> utylizacji). Słabo prał, nie odwirowywał, rdzewaił i przeciekał.
> Kupiliśmy Mastercooka i jesteśmy zadowoleni - pierze dobrze i cicho, nie

A my mamy pralkę Whirlpoola - 9 lat jej właśnie stuknęło i jest wszystko
ok. Pranie co drugi dzień, a w okresie niemowlęctwa dzieci codziennie.
Bezawaryjna przez cały ten czas. Dobrze pierze, nie przecieka, no może
zaczyna teraz trochę rdzewieć - ale ma w końcu 9 lat!!!
Pozdrawiam Aga

4. Data: 2006-08-17 09:15:12

Od: "Boombastic" <b...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mieliśmy Whirlpoola 6-th Sense. Ten szósty zmysł to była złosliwość.

Ja mam kuchenke mikrofalową Whirlpoola też szósty zmysł i to jest totalne
badziewie, nie ma co liczyć na poprawne działanie. W kuchence to jeszcze
można sprawdzić potrawę w trakcie gotowania, ale prania to już tak łatwo się
nie sprawdzi. Z daleka od szóstego zmysłu.

5. Data: 2006-08-17 13:34:35

Od: "Suzin" <s...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
przy obecnej jakości wykonania to nie ma znaczenia jak się
ładuje(łożyskowanie bębna). Wygodniej jednak z góry, a jak mało
miejsca to również lepiej.
Mam indesit pralko - suszarka 13 lat bez zarzutu Koszt napraw 8zł
-uszczelka pompy po 11 latach eksploatacji.
Pozdrawiam
Suzin

6. Data: 2006-08-18 07:31:42

Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 16.08.2006, o godzinie 22.12.22, na pl.rec.dom, Javko napisał(a):

> [...]
> Bezawaryjna przez cały ten czas. Dobrze pierze, nie przecieka, no może
> zaczyna teraz trochę rdzewieć - ale ma w końcu 9 lat!!!

9 lat temu to inne pralki robili.

*Habeck*
- Schutzbach

7. Data: 2006-08-18 09:44:56

Od: "Macko" <z...@t...qr> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam kuchenke mikrofalową Whirlpoola też szósty zmysł i to jest
> totalne badziewie, nie ma co liczyć na poprawne działanie. W kuchence

Ja podgrzewam herbate "Szostym Zmyslem". Zawsze wyciagam ciepla z kuchenki.
Dziala rewelacyjnie ;) <lol>
Macko

8. Data: 2006-08-18 10:45:23

Od: jacky <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Boombastic napisał(a):

> [...]
> można sprawdzić potrawę w trakcie gotowania, ale prania to już tak łatwo się
> nie sprawdzi. Z daleka od szóstego zmysłu.

A moglby Pan(i) wypowiedziec sie na jej temat na stronie

http://jfrieske.phpnet.us/showcatorman.php?catorman_
id=48&catorman=category&sortby=model&sortorder=asc

9. Data: 2006-08-18 11:12:56

Od: "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja kupiłem sobie pralkę Candy (ładowana od góry) , 1000obr , klasa A , klasa
prania także A.
Nie narzekam. Działa od niemal 2 lat. Jesteśmy z żoną zadowoleni :)
Kupiłem Candy bo u moich rodziców i mojej siostry także mają pralki Candy i
także są z nich zadowoleni a użytkują je więcej czasu niż my :)

Dodatkowo Candy z wyglądu nam się podobała. Była snieżno-biala i miała dośc
elegancki wygląd jak na pralkę ładowaną od góry.

Osobiście nie ładował bym się w pralki z "bajerami" typu wyświetlacze
elektroniczne i itd. Zwiększa to jedynie cenie i .... awaryjność samej
pralki :)
Czy mniej bajerów tym lepiej :)

/// Kaszpir ///

10. Data: 2006-08-19 09:54:08

Od: "Piotr" <p...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Osobiście nie ładował bym się w pralki z "bajerami" typu wyświetlacze
> elektroniczne i itd. Zwiększa to jedynie cenie i .... awaryjność samej

zawsze mnie takie filozofiiczne podejscia do zycia zastanawiaja. a telefon
komorkowy ma a moze samochod z airbagiem i abs i radio z wyswietlaczem. na
polce w chacie stoi dvd i telewizor 100Hz. i sam siedzi przed komputerem. to
wszystko to takie bajery, nowosci i elektronika.
wiec miedzy pierdoly mozna wlozyc w moim przekonaniu stwierdzenie im mniej
bajerow to lepiej

piotras

odkurzacza Karcher 2150 ?
Zmywarka Bosch
jaka zmywarka?? Bosch SRV45T03EU czy Electrolux - jaki
kociol olejowy + olej roslinny
płyta elektryczna czy na gaz?