Jaką pralkę ładowaną od góry polecacie?

11. Data: 2006-08-19 10:01:14

Temat: Re: Jaką pralkę ładowaną od góry polecacie?
Od: "Boombastic" <b...@N...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> zawsze mnie takie filozofiiczne podejscia do zycia zastanawiaja. a telefon
> komorkowy ma a moze samochod z airbagiem i abs i radio z wyswietlaczem. na
> polce w chacie stoi dvd i telewizor 100Hz. i sam siedzi przed komputerem.
> to wszystko to takie bajery, nowosci i elektronika.
> wiec miedzy pierdoly mozna wlozyc w moim przekonaniu stwierdzenie im mniej
> bajerow to lepiej

Kup sobie francuskie auto typu np. Renault Megane czy Laguna to zobaczysz co
znaczy przebajerowanie elektronicznymi gadżetami i jak to potem ulega
awarii.

12. Data: 2006-08-19 13:38:15

Od: "Piotr" <p...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Boombastic" <b...@N...poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:44e6d6c9$0$22581$f69f905@mamut2.aster.pl...

> Kup sobie francuskie auto typu np. Renault Megane czy Laguna to zobaczysz
> co znaczy przebajerowanie elektronicznymi gadżetami i jak to potem ulega
> awarii.

no wlasnie, jako przyklad podajesz renault, czy toyota, mercedes albo audi
tez bys tak opisal bo cos mi sie zdaje ze te firmy nie stronia od
elektroniki w ich autach.
wniosek: wazniejsze chyba jaki sprzet, jakiej marki kupujesz anizeli
argument o elektronice

piotras

13. Data: 2006-08-20 16:49:53

Od: "Wujek Dobra Rada z kraju Rad" <m...@w...gazeta.stad.pl.to> szukaj wiadomości tego autora

Chciałbyś sie podcierać papierem z wyświetlaczem?
a dodatkowo inforumujący o składzie chemicznym g..a?

pralka ma do czynienia z wodą,
im mniej elektroniki tym lepiej.

14. Data: 2006-08-20 21:28:58

Od: "Piotr" <p...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wujek Dobra Rada z kraju Rad"
<m...@w...gazeta.stad.pl.to> napisał w wiadomości
> Chciałbyś sie podcierać papierem z wyświetlaczem?
> a dodatkowo inforumujący o składzie chemicznym g..a?
>
> pralka ma do czynienia z wodą,
> im mniej elektroniki tym lepiej.

chyba madrzejsze glowy jak wujek dobra rada siedza i decyduja o tym czy ich
pralka ma miec elektronike czy nie i czy w ogole moze. i pewnie wiedza ze
pralka ma do czynienia z woda:) tak jak chocby np.: dzisiejsze okrety
podwodne czy samochody-bo moze wujek dobra rada nie wie ze taki np abs ma
pomagac jak slisko a slisko to nie tylko jak snieg spadnie ale i w czasie
deszczu:)

co do papieru-nie chcialbym dlatego takiego nie szukam, ale ciesze sie ze
mam pralke ktora mnie informuje na wyswietlaczu ile wybralem obrotow, co
aktualnie robi a nade wszystko kiedy skonczy. poza tym ciesze sie ze np
wydluza samoczynnie plukanie i pozbywa sie nadmiaru piany kiedy dosypie
wiecej proszku jak trzeba. a ta pralka to bosch, ci sami zreszta robia abs
dal wielu aut

kiedys ludzie bali sie automobili dzisiaj elektronicznych pralek

pozdrawiam

piotras

15. Data: 2006-08-22 20:29:26

Od: "jaQbek" <j...@s...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
Ja mogę polecić Indesit. Kupilem sobie taką pralkę jakiś czas temu, ale po roku
wyprowadzając się do innego miasta musiałem ją sprzedać. A chodziła super :)

odkurzacza Karcher 2150 ?
Zmywarka Bosch
jaka zmywarka?? Bosch SRV45T03EU czy Electrolux - jaki
kociol olejowy + olej roslinny
płyta elektryczna czy na gaz?