Jaka specjalizacja?

1. Data: 2001-01-13 12:07:59

Temat: Jaka specjalizacja?
Od: "LiBi" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej...
Hmmm stoje przed trudnym wyborem na AM powiedzieli ze nalezy mniej czy
wiecej poda specjalizacje... no i mam dylemat studia dopiero rozpoczete, ale
beda skonczone (jak an dzien dzisiejszy)... a tu benc... nie wiem co
wybrac...
Moze pomozecie? Jak na razie to zastanawiam sie nad psychiatria badz
ortopedia+traumatologia albo laryngologia vel geriatria total nie wiem,
czego chcem, moze jakies ciekawe proopozycje?
Radiologia, i ginekologia ODPADA! Tozto niebezpieczne! Radiologia, ze
wzgl na promieniowanie, a Ginekologia ze wzgledu na rozjutrzone kobiety ;]
Z gory THX za pomoc:)
LiBi

2. Data: 2001-01-13 23:58:52

Temat: Re: Jaka specjalizacja?
Od: "Piotr Sowa" <n...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

LiBi napisał(a) w wiadomości: <93pgsn$efj$12@news.tpi.pl>...
> [...]
> Radiologia, i ginekologia ODPADA! Tozto niebezpieczne! Radiologia, ze
>wzgl na promieniowanie, a Ginekologia ze wzgledu na rozjutrzone kobiety ;]

A gdie studiujesz?
Ja tez koncze , ale mnie nikt nie pytal ...

Piotr Sowa

3. Data: 2001-01-14 11:21:23

Od: "LiBi" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odp. zostala przeslana na priv....:)
LiBi

4. Data: 2001-01-14 20:03:42

Od: "dr Teo" <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Radiologia, i ginekologia ODPADA! Tozto niebezpieczne! Radiologia, ze
> wzgl na promieniowanie, a Ginekologia ze wzgledu na rozjutrzone kobiety ;]

Jaki bedziesz miał wybór i możliwość realizacji takiej, a nie innej
specjalizacji ?
Jak nie masz pleców to najwyżej zostaniesz lek. rodzinnym. I na tym
finansowo chyba wyjdziesz najlepiej.

Teo

5. Data: 2001-01-14 20:11:36

Od: "LiBi" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam...
Dzieki za rade, ale posadka lekarza rodzinnego, jakos hmmm nie wchodzi w
rachube pozatym i tak trzeba miec jakas specjalizacje:( A co do wybory i
mozliwosci, hmm to nie ma zadnych przeciwkskazan do podjecia jakiej kolwiek
specjalizacji (na razie;) Pozatym przy wyborze specjalizacji nie chcem
kierowac sie jedynie wzgledami finansowymi, ale takze pozniejszymi
przyjemos(nie przyjemnos)ciami:)...
Dzieki za zainteresowanie, i czekam na jakies inne propozyje:)
Pozdrawiam
LiBi

6. Data: 2001-01-15 02:04:54

Temat: Odp: Jaka specjalizacja?
Od: "priv6.onet.pl" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

No coz przystapienie do robienia specjalizacji jest obecnie bardzo trudne i
bedzie trudniejsze bo wszyscy zaczynaj pilnowac swego interesu aby nie bylo
za duzo specjalistow. Radze ci skoncz przygose z medycyna i wez sie za co in
nego szkoda czasu na takiego dlugie i trudne studia a i potem i tak pwoiesis
z dyplom na kolku
Użytkownik LiBi <l...@n...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:9
3tb4m$c6m$...@n...tpi.pl...

7. Data: 2001-01-15 15:23:29

Od: "LiBi" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

thx... za jakas tam porade, ale mimo wszystko nie zrezygnuje (nio nie na
razie) pozatym od 2 semestru zaczynam zaocznie chemie... wiec zawsze jest
jakas boczna droga...:P.

8. Data: 2001-01-15 20:02:11

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> thx... za jakas tam porade, ale mimo wszystko nie zrezygnuje (nio nie na
> razie) pozatym od 2 semestru zaczynam zaocznie chemie... wiec zawsze jest
> jakas boczna droga...:P.

Mie chcem, ale muszem , something like that? Podzwoń i zobacz gdzie najdrożej
biorą za wizytę. Psychiatria ma duzą przyszłość w dobie zfustrowanuch
businessmenów ( and woman ), to łatwe słuchać ich głupich problemów z seksem,
wyglądem, pracą albo depresją. Dajesz prozac i są szczęśliwi. Patrz na zachód,
on do nas przyjdzie. Sorry za ironię, ale tkwi w niej prawda.
Pa Ewa - korzystająca kiedyś z usług psychiatry, ale jak się okazało że
depresja wynika z nadczynności tarczycy, teraz korzystam w pierwszym rzędzie z
badań. I mam się dobrze.
Pa

9. Data: 2001-01-16 14:09:35

Od: "LiBi" <l...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc Ewo!
Z lek. prychiatrii to na co co dzien mieszkam od pol roku:) I sadze, ze
wcale nie jest to latwa praca! A jesli chce sie byc prawdziwymlekarzem
psychiatra, to wybacz ale na prozaku sie nie konczy zainteresowanie inna
osoba:) Ja mam jeszcze idealistyczny stosunek do zycia, moze dlatego tak
sadze, ale coz... moze i tak powinno byc;]
Hehe, dobry spoosb dzwonic po prywatnych gabinetach i wypytywac sie o
cene wizyty, tylko raczej watpliwe ze ktos mi ja poda (no wiesz, jeszcze byc
dostal palpitacji przy telefonie!:)
Dzieki, za rade... byla bardzo trafie sformulowana, i bardzo mi sie
podobala:)
Pozdrawiam:))) (caly w skoworonkach po kolejnym zaliczeniu:))))
LiBi'doneq

Osteopenia
test
zgaga