Jaka surówka do zapiekanki szpinakowej?

1. Data: 2003-06-12 14:26:30

Temat: Jaka surówka do zapiekanki szpinakowej?
Od: Bebe1 <b...@s...man.poznan.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy Smakosze :)

Mam zamiar podjąc moją Mamę zapiekanką szpinakową Maćka Kuronia
(szpinak, makaron muszelki, ser rokpol). Jak myślicie, jaka surówka vel
sałatka vel sałata będzie pasować? Myślalam o sałacie lodowej lub
mieszanej z pomarańczowym dressingiem, ale może macie jkaiś lepszy
pomysł? Pilne :)))

Pozdrówka smaczen z Pyrlandii
Bebe1
--
Moj prawdziwy adres to bushyk malpa man kropka poznan kropka pl

"In the cookie of life friends are the chocolate chips" :)

1. Data: 2003-06-12 14:53:36

Temat: Re: Jaka surówka do zapiekanki szpinakowej?
Od: "CLARIS" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bebe1" <b...@s...man.poznan.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:3EE88D96.5055656F@spam-precz.man.poznan.pl.inva
lid...
> [...]
> sałatka vel sałata będzie pasować? Myślalam o sałacie lodowej lub
> mieszanej z pomarańczowym dressingiem, ale może macie jkaiś lepszy

wg mnie salata [tak lodowa jak i strzepiasta czy maslowa] pasuje niemalze do
wszystkiego - sama zajadam nalogowo...

zainteresowal mnie natomiast ten pomaranczowy dressing..
mozesz wrzucic przepisik na grupe?

--
CLARIS /ona/
c...@w...pl

1. Data: 2003-06-12 14:59:14

Od: Bebe1 <b...@s...man.poznan.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> zainteresowal mnie natomiast ten pomaranczowy dressing..
> mozesz wrzucic przepisik na grupe?
>
> --
> CLARIS /ona/
> c...@w...pl

Ups, przepisiku niet :) robię go z głowy: oliwa z oliwek, sok z
pomarańczy , odrobina soku z cytryny, skórka otarta z pomarańczy, cukier
do smaku. Pyszny słodko-kwaśny dressing. I do sałaty dodaję jeszcze
cząsteczki pomarańczy :) I może jakieś orzeszki?
Hm, taka sałata to chyba jednak niezły pomysł, dzięki za potwierdzenie
:)

Smaczne pozdrówka
Bebe1

1. Data: 2003-06-12 15:19:57

Od: "CLARIS" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bebe1" <b...@s...man.poznan.pl.invalid> napisał w
wiadomości news:3EE89542.93877349@spam-precz.man.poznan.pl.inva
lid...
> [...]
> do smaku. Pyszny słodko-kwaśny dressing. I do sałaty dodaję jeszcze
> cząsteczki pomarańczy :) I może jakieś orzeszki?

Dzieki - sprobuje w weekend bo znow mam pol lodowki salaty a taki dressing
to bedzie cos nowego :-)

--
CLARIS /ona/
c...@w...pl

1. Data: 2003-06-13 14:54:50

Od: "Ewa P." <e...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Drodzy Smakosze :)
>
> Mam zamiar podjąc moją Mamę zapiekanką szpinakową Maćka Kuronia
> (szpinak, makaron muszelki, ser rokpol).

A możesz podać przepis?

Ewa

prażona soja
A co wy robicie z bakłażanem?